حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

امام خمینی(ره) عقب‌ماندگی ایران را جبران کرد

امام خمینی(ره) عقب‌ماندگی ایران را جبران کرد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: امام خمینی (ره) با استقرار جمهوری اسلامی عقب‌ماندگی‌های دوران رژیم پهلوی را جبران کرد.

حجت‌الاسلام محمد ایمانی، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار داشت: واقعیت ایران در دوران رژیم پهلوی را یک سرخوردگی و عدم اتکا به توان داخلی و نبود اعتماد به جوانان این مرزوبوم دانست.

وی افزود: پهلوی ایران را به کشوری تبدیل کرده بود که علاوه بر مصرف‌گرایی، خبری از تولید علم و دانش نبود و مردم در یک خط تاریک استبداد و وارونگی زندگی می‌کردند و این حکایت از آن بود که دست‌های اجانب این حکومت را اداره می‌کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: شاه کشور در اندیشه پیاده‌سازی تفکرات غربی بر این ملت بود و حق آزادی انسانی را سلب کرده و بلوک شرق و غرب آزادانه به اعمال هر گونه خواست خود در درون کشور انجام بودند.

ایمانی فرد ادامه داد: در زمانی که هیچ اندیشمندی یا نظریه‌پردازان دنیا فکرش را نمی‌کردند در فضای حوزه‌های علمیه فردی رشد یافت که علم قیام بر علیه پادشاهی و سلطنت را برافراشت که تمام معادلات دنیا را به هم ریخت.

وی افزود: امام عظیم و شأن انقلاب اسلامی با سخنرانی‌های روشنگرانه و بصیرت افزا و آشکارکردن چهره پلید و ظالم رژیم پهلوی به مردم، اراده آهنین ملت را برای مبارزه با طاغوت همراه کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راه امام (ره) ادامه یافت و با همراهی مردم بر علیه حکومت طاغوت، با پیروزی در ۲۲ بهمن ۵۷ این قیام به ثمر نشست و جمهوری اسلامی استقرار یافت و سرآغاز تحولات بسیار چشمگیری در همه عرصه‌ها به وجود آمد.

ایمانی فرد ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری امامین انقلاب بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد و باتکیه‌بر نیروی انسانی داخلی و توان جوانان خود شاهد پیشرفت‌های در عرصه مختلف علمی، فناوری، هوافضا، نظامی و دیگر عرصه‌ها شد.

وی افزود: در روابط با کشورها نیز ایران توانست بر اساس حقوق متقابل حرکت کند و دیپلماسی سیاسی و خارجی خود را برگرفته از اصل استقلال و آزادی است جاری سازد و موفقیت‌های چشمگیری داشته باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: ایران اسلامی امروز انقلاب را به دنیا عرضه کرده و نقش مقاومت را در جهان برای تغییر ایدلوژی‌ها به میدان آورده است و به زورگویان دنیا فهمانده است با حربه آزادی نمی‌تواند به مقاصد استثماری خود دست یابد.

ایمانی فرد اظهار کرد: ایرانی که تا دیروز سیم‌خاردار وارد می‌کرد امروز دنیا به دنبال خرید تسلیحات و تجهیزات نظامی او است و به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده که بدون مذاکره با او مسائل حل نخواهد شد.

وی افزود: حضرت امام خمینی قدرت ایمان و معنویت را در دل مردم ایران زنده و پویا کرد و توانست «ما می‌توانیم» را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از