حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

کوتاه از «هرمز» مشاهده کنید:

اخبار کوتاه از کمیته امداد هرمزگان

اخبار کوتاه از کمیته امداد هرمزگان

کمیته امداد امام خمینی ره هرمزگان از پخت و توزیع غذای گرم تا امضای تفاهم‌نامه با کتابخانه عمومی رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در ایام محرم به پخت و توزیع غذای گرم با رویکرد پویش اطعام حسینی در سراسر استان کرد.

پخت و توزیع بیش از ۱۷ هزار پرس غذای گرم در سندرک

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)سندرک گفت: کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری و خیرین در ایام محرم تعداد ۱۷ هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام و احسان حسینی بین نیازمندان سندرک توزیع شده است.

عبدالله رحیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری مراکز نیکوکاری و خیرین در ایام محرم تعداد ۱۷ هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام و احسان حسینی بین نیازمندان سندرک توزیع کرده است.

طبخ و توزیع ۱۶۹۶۰ وعده‌غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند حاجی آبادی 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان حاجی‌آباد از توزیع ۱۶ هزار و ۹۶۰ وعده‌غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند در دهه نخست ماه محرم امسال خبر داد.

 سعید دهقانی، با اعلام این خبر افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون، تعداد سه آشپزخانه با همکاری کمیته امداد، در قالب پویش اطعام و احسان حسینی کار پخت‌وپز غذای گرم و توزیع میان عزاداران حسینی و خانواده‌های نیازمند را برعهده داشتند که در دهه نخست ماه محرم امسال تعداد ۱۶ هزار و ۹۶۰ وعده‌غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهرستان حاجی‌آباد توزیع گردید.

توزیع بیش از ۱۱۸ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان رودانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رودان از توزیع بیش از ۱۱۸ هزار وعده‌غذای گرم در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی بین نیازمندان این شهرستان با اجرای پویش اطعام و احسان حسینی خبر داد.

 مهرداد تاجیک، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان در واقعه کربلا، در خصوص طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در این ایام گفت: هم‌زمان با تاسوعا و عاشورا حسینی و در قالب پویش اطعام و احسان حسینی باهدف کمک به معیشت نیازمندان در ایام ماه محرم، تعداد ۱۱۸ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهرستان رودان توزیع گردید.

پخت و اهدا بیش از ۶۹ هزار پرس غذای گرم پویش اطعام حسینی در جزیره قشم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ع) قشم از پخت و اهدا بیش از ۶۹ هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام و احسان حسینی به نیازمندان و عزاداران این جزیره خبر داد.

 رضا تارک با ارائه گزارشی از پویش اطعام حسینی و احسان حسینی در دهه نخست ماه محرم امسال گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم، پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر جزیره توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری و مشارکت مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی، دفتر ائمه جماعات، گروه‌های مردمی و خیرین معزز شهرستان قشم اجرا شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان

باهدف هم‌افزایی اثربخش بین دو دستگاه اجرایی و استقرار مراکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان هرمزگان، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی میان کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان امضا شد.

 حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در این نشست ضمن تسلیت ایام ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، گفت: هدف از این تفاهم‌نامه همکاری مشترک هم‌افزایی و بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های هر دو نهاد در راستای ارائه خدمات مفید، کاربردی و اثربخش به جامعه هدف به‌منظور افزایش مهارت‌های زندگی در بین خانواده‌ها و کمک به کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از