حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

کوتاه از «هرمز» مشاهده کنید:

اخبار کوتاه از نیروی انتظامی هرمزگان

اخبار کوتاه از نیروی انتظامی هرمزگان

در روزی که گذشت نیروی انتظامی هرمزگان از توقف خودرو میلیاردی، قاچاق سیگار در بندر لنگه، توقیف اتوبوس تا باند قاچاق لوازم‌یدکی در هرمزگان دستگیری داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، نیروی انتظامی هرمزگان از توقف خودرو میلیاردی، قاچاق سیگار در بندر لنگه، توقیف اتوبوس تا باند قاچاق لوازم‌یدکی در هرمزگان دستگیری داشتند.

خودرو ۲۵۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف و توقیف یک دستگاه خودرو ۲۵۰ میلیاردی قاچاق خبر داد.

علی‌اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی بخش جناح شهرستان بستک روز گذشته حین گشت‌زنی و کنترل محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری بنز مشکوک شده و دستور توقف دادند.

محموله ۲۰ میلیاردی سیگار قاچاق در توقیف پلیس بندر لنگه 

 فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از کشف بیش از ۱۷ هزار پاکت سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 محمدامین نوروزی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندر لنگه در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و همکاری خوب مردمی مبنی بر اینکه چند دستگاه وانت نیسان فاقد پلاک به سمت خور سایه خوش و در کنار ساحل قصد بارگیری بار قاچاق را دارند، پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 این مسئول انتظامی اظهار داشت: مأموران دراین‌رابطه ضمن شناسایی بارانداز و محل دپو کالا در بازرسی به‌عمل‌آمده از محل جمعاً تعداد ۱۷ هزار و ۳۰۰ پاکت شامل ۳۴۶ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به‌صورت بلاصاحب کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه ارزش مالی کالاهای قاچاق کشف شده از این بارانداز را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیر عاملان قاچاق ادامه دارد.

توقیف اتوبوس‌های حامل کالای قاچاق در ایست و بازرسی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و توقیف چهار دستگاه اتوبوس مسافربری و سواری و کشف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

عباس علی یاری اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس حین واپایش خودروهای عبوری لاین خروجی بندرعباس به حاجی‌آباد به دو دستگاه اتوبوس و دو دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بررسی بیشتر با رعایت کامل حقوق شهروندی خودرو به محوطه ایست بازرسی هدایت کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروها، یک عدد سپر کامل خودروی هیوندا مستعمل، دو عدد سینگ ظرف‌شویی، دو عدد شیر ظرف‌شویی، دو شیرفلکه، یک دستگاه پمپ کلاچ، سه دستگاه توپی چرخ بنز مایلر، ۱۴ بسته مواد قالب‌گیری دندان‌پزشکی پلی‌وینیل سیلو کسان بتونه نرم، یک دستگاه یخچال ساید، پنج دستگاه سرخ‌کن قاچاق کشف و ضبط و دراین‌رابطه چهارمتهم دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

محموله‌های ۱۸۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس 

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۱۲ کانتینر حامل لوازم‌یدکی و موتوری قاچاق در استان خرداد.

 علی‌اکبر جاویدان، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در یکی از بنادر تجاری استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولویت مبارزه با قاچاق سازمان‌یافته، حین واپایش کامیون‌های عبوری درب خروجی گمرک به ۱۲ دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک شده و کامیون‌ها را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کانتینرهای توقیفی مجموعاً ۱۹ کارتن قطعات گیربکس، ۱۸۵ کارتن قطعات الکترونیکی و روشنایی، هزار و ۲۹۸ کارتن قطعات بدنه خودرو و ۳۴ هزار و ۳۹۸ قلم انواع قطعات دیگر خودرو از بین محموله‌ها به ظن قاچاق کشف و توقیف شد.

یک لندکروز ۳۰۰ میلیاردی در منزل 

با هوشیاری مأموران سازمان اطلاعات پلیس استان در بازرسی از یک منزل دو دستگاه خودرو لندکروز قاچاق شناسایی و کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان روز گذشته در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از نگهداری دو خودرو خارجی قاچاق توسط فردی در منزل مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

توقیف موتورسیکلت‌ قاچاق در بشاگرد

 فرمانده انتظامی شهرستان بشاگرد از شناسی و کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق در شهرستان خبر داد.

 محمد باغیان، گفت: مأموران انتظامی کلانتری مرکزی شهرستان بشاگرد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی واقع در روبروی پمپ‌بنزین سردشت به یک دستگاه موتورسیکلت ۲۰۰ سی‌سی خارجی در حال تردد مشکوک شده و دستور توقف دادند.

 انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از