خبر های امروز : 7
فرهنگی ,فرهنگی | - شماره خبر : 3442
1403-03-03 00:21 https://hormoz.ir/short/V0kYQ
همواره راه شهدا را ادامه دهید
شهيد عبدالغفور ضعيفي در وصيت‌نامه‌اش بيان كرده است: همه دوستان مرا حلال كنند، وصيتم به شما اين است كه همواره راه شهدا را ادامه دهيد و از حالت بي‌تفاوتي به درآييد كه فرداي قيامت بي‌جواب نمانيم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهيد عبدالغفور ضعيفی ششم فروردين سال۴۶  در بندرعباس به دنيا آمد، پدرش خواربارفروشي داشت و وضعيت معيشتي مناسبي براي خانواده فراهم كرده بود.

وي تحصیلات ابتدايی را در دبستان نمونه كنار مسجد امام در بندرعباس سپری كرد و دوران راهنمايي در مدرسه شهيد سايانی به پايان برد و براي گذراندن مقطع متوسطه وارد دبيرستان شهيد ذاكری شد.

وي وصيت‌نامه‌اش را اين چنين آغاز كرده: وصيتم را با نام الله، پاسدار حرمت خون شهيدان و با سلام به پيشگاه يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي(عج) و با درود به نايب كبيرش امام خميني آغاز مي‌كنم.

در بخش ديگري از وصيت شهيد ضعيفي آمده است: از مادر گرامي ام می‌خواهم كه اگر در راه خدا كشته شدم، در مرگ من نگريد، زيرا همان طور كه خداوند می‌فرمايد كشته شدگان در راه الله مرده نيستند و در نزد خدا روزي مي‌خورند.

شهيد عبدالغفور ضعيفی متن پايانی وصيت‌نامه‌اش را اين چنين بيان كرده است: همه دوستان مرا حلال كنند، وصيتم به شما اين است كه همواره راه شهدا را ادامه دهيد و از حالت بي‌تفاوتي به درآييد كه فرداي قيامت بي‌جواب نمانيم.

همواره پشتيبان ولايت فقيه باشيد و امام خميني را تنها نگذاريد،ايشان به گردن ما حق زيادي دارد.

انتهای خبر/

نظرات