خبر های امروز : 8
اجتماعی ,اجتماعی | - شماره خبر : 1018
1402-08-27 10:45 http://hormoz.ir/short/4aWaV
فعالیت سامانه بارشی بعداز ظهر به اتمام می‌رسد
کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در بعداز ظهر به اتمام می‌رسد، گفت: دریای عمان و تنگه هرمز نسبتاً آرام و خلیج فارس متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

مرضیه سی‌سی‌پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «هرمز» اظهار کرد: طی امروز شنبه ۲۷ آبان، تا ساعات ظهر در برخی نقاط شرقی استان و محدوده تنگه هرمز احتمال رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و خلیج‌فارس نیز با وزش بادهای غربی متلاطم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در بعداز ظهر به اتمام می‌رسد، گفت: دریای عمان و تنگه هرمز نسبتاً آرام و خلیج فارس متلاطم پیش‌بینی می‌شود. توصیه می‌شود تردد شناورهای سبک، صیادی و تفریحی در خلیج فارس با احتیاط صورت پذیرد.
 

سی‌سی‌پور با اشاره به اینکه روز یکشنبه شرایط جهت ترددهای دریایی مساعد پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد:روز دوشنبه نفوذ و فعالیت سامانه بارشی دیگری از سمت غرب استان پیش‌بینی می‌شود که سبب افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق و افزایش باد خواهد شد و دریا نیز نسبتاً مواج می‌شود.جزئیات بیشتر آن در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی طی امروز، افزایش نسبی دمای بیشینه و صبح فردا کاهش دمای کمینه ( دو تا چهار درجه سلسیوس) بویژه در مناطق شمالی استان و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.


انتهای خبر/

 

نظرات