خبر های امروز : 8
اجتماعی ,اجتماعی | - شماره خبر : 3247
1403-02-23 10:03 https://hormoz.ir/short/Ng5Yp
راهدارخانه‌های جدید بشاگرد نیازمند تامین اعتبار است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: در صورت جذب منابع و تامین اعتبار مورد نیاز، این راهدارخانه‌ها تا پایان شهریورماه امسال به ماشین‌آلات راهداری مجهز می‌شوند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از ایرنا، یوسف عابدینی با اشاره به اینکه ساختمان فیزیکی راهدارخانه‌های روستاهای «جکدان»، «گافر و پارامون» و «دشت صحرا» در بشاگرد هرمزگان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان احداث شده است، افزود: علاوه بر تجهیزات، برای دریافت امتیاز آب و برق این ساختمان‌ها نیز مکاتبات لازم با فرمانداری و همچنین ادارات آب و برق این شهرستان انجام شده است.

 وی با اشاره به اینکه هر راهدارخانه به یک نیروی نگهبان و یک نیروی راننده نیاز دارد، بیان کرد: تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز این راهدارخانه‌ها نیز شامل یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه بلدوزر است که برای خرید آن نیازمند اعتبار هستیم.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور در سفر به استان هرمزگان همچنین ۲ راهدارخانه در سندرک میناب و لیردف جاسک نیز به‌صورت هم‌زمان افتتاح کرد که نیاز به تجهیزات دارند، اظهار کرد: تجهیزات راهدارخانه‌ها در راستای توانمندسازی عملیات نگهداری راه‌ها از جمله تنظیم بستر و لایروبی دهانه پل‌ها، بازگشایی مسیرهایی که بعد از بارندگی دچار آسیب می‌شود و همچنین بازگشایی راه‌های سخت‌گذر (صعب‌العبور) در روستاها استفاده می‌شود.

 عابدینی ادامه داد: راهدارخانه سندرک میناب و لیردف جاسک نیز از محل اعتبارات استانی احداث و آماده افتتاح است که تنها مشکل نیرو و تجهیزات ماشین‌آلات راهداری دارد.

 انتهای خبر/

نظرات