خبر های امروز : 8
اجتماعی ,اجتماعی | - شماره خبر : 3304
1403-02-25 11:44 https://hormoz.ir/short/e8APP
تحلیل گفتمان شاخصه روابط عمومی موفق است
روابط عمومی کارآمد به عنوان بازوی مشاوره‌ای با تحلیل گفتمان بستر ساز تعالی سازمان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» در دنیای امروز که حوزه ارتباطات از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده که بسیاری از اندیشمندان ارتباطات سرعت بی سابقه‌ای را نشأت گرفته از بروز علم، توانایی و ابتکارات انسانی در این حوزه دانسته‌اند.

در دنیای که حجم تبادلات مالی و حجم انبوه اطلاعات و سایر سبب شده ارتباطات به صورت گسترده‌ای نزدیک و برای سرعت بخشیدن به این گردش‌های ارتباطی هر روز شاهد ایجاد بنگاه های بزرگ برای نزدیکی مردم باشد.

از طرفی دیگر اطلاعات و ارتباط عامه مردم با حاکمیت یک سوی دیگر از این پیشرفت را رقم می زنند که نحوه این ارتباط سبب گسترش تسهیلات و امکانات رفاهی به مردم را بیشتر خواهد و رضایتمندی برای عموم مردم فراهم می‌آورد.

روابط عمومی  قلب تپنده مجموعه هاست

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه هرمزگان؛  رسول جلالی با بیان اینکه روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون این است اظهار کرد: صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

به گفته وی، هدف از روز جهانی ارتباطات کمک به ایجاد پل‌های ارتباطی قوی بین کشورهای مختلف و مردم جهان و توسعه ی فناوری‌هایی است که برای گسترش ارتباطات ساخته شده است.

جلالی با بیان این که روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات و روشن‌گری افکارعمومی است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه هرمزگان ادامه داد: روابط عمومی کارآمد به عنوان بازوی مشاوره ای با تحلیل گفتمان و دریافت نظرات موافق و مخالف، بستر ساز تعالی سازمان خود است و هر مدیر موفق نیازمند روابط عمومی موفق و توانمندی است که بتواند با دوراندیشی و حسن خلق در ارتباطات درونی و برونی سازمان تعادل و موازنه برقرار کند.

ضرورت آموزش مهارت‌های ارتباطی 

حجت صادقی روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در همین زمینه افزود: روابط عمومی که پیشانی همه دستگاه‌های اجرایی و است نقطه عطفی برای ارتباط مردم با حاکمیت است.

وی افزود: تمام نیاز امروز جامعه در حوزه‌های مختلف با انگیزه سرمایه گذاری، اقتصادی و غیر، با ارتباطات وسیع انجام می گیرد.

این مسئول ادامه داد: آموزش‌های مهارت‌های ارتباطی امروز باید در تمام سنین از کودکی تا میانسالی و کهنسالی یک ضرورت انکارناپذیر است.

انتهای خبر/

نظرات