خبر های امروز : 3
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
اشتغال‌زایی برای ۱۵ زن سرپرست خانوار در حاجی‌آباد
بانوی کارآفرین هرمزگانی گفت: حمایت‌های بسیج سازندگی از مردم در عرصه‌های مختلف بسیار مفید بوده و بخصوص در بحث ایجاد اشتغال خوب عمل کرده است؛ زیرا حمایت‌های بسیج سازندگی چرخ تولید را می‌چرخاند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ وقتی بسیج سازندگی از مشاغل خانگی حمایت می‌کند این حمایت‌ها باعث دلگرمی، امید و انگیزه برای ادامه و توسعه و گسترش کار می‌شود؛ همچنین وقتی خانمی مشغول مشاغل خانگی است در کنار شغل به کار خانه و فرزندانش نیز رسیدگی می‌کند.

دختر بس آقاپور بانویی کارآفرین که چرخ روزگار با همه پستی و بلندی‌هایش اجازه توقف را به او نداد؛ چرا که همتی بلند و اراده‌ای قوی دارد تا هنرش را به نمایش بگذارد و برای جامعه و خانواده‌اش مثمرثمر واقع شود.

این بانوی کارآفرین در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: برای انتخاب یک کسب‌وکار خوب و موفقیت در آن لازم است که علاقه، مهارت، تجربه و انگیزه کافی داشته باشیم تا در آن موفق شویم؛ بهره‌گیری از مشاوران و افراد متخصص در زمینه شغلی می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

آقاپور عنوان کرد: کسب‌وکار خانگی علاوه بر کمک به رشد اقتصاد و پیشرفت شخصی به جامعه نیز کمک می‌کند و ما را به تحقق اهداف نزدیک‌تر می‌سازد؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که در هر شغلی باید کیفیت، خلاقیت و قیمت مدنظر قرار بگیرد و بهترین محصول را وارد بازار کار کنیم تا همیشه موفق و پایدار باشیم و پیشرفت کنیم و برای شروع کسب‌وکار الزاماً سرمایه‌های هنگفت اولین و تنها راه‌حل نیست بسیاری از افراد هستند آن‌هم در جوامع روستایی نشان داده‌اند که می‌توان با سرمایه اندک هم کارهای بزرگی را انجام داد و به درآمد رسید و کم‌کم با توسعه و گسترش شغل، افراد دیگر را نیز به کار گرفت.

 

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ