خبر های امروز : 15
اقتصادی | - شماره خبر : 5523
1403-08-07 15:08 https://hormoz.ir/short/NE9JD
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان
هنرستان‌های جوار صنایع ریل‌گذاری مهمی در مسیر توسعه هستند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مهارت آموزی را سنگ بنای درست آموزش در استان برشمرد که هنرستان‌های جوار صنایع ریل گذاری مهمی در این مسیر بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، احسان کامرانی، امروز دوشنبه هفتم آبان‌ماه در آئین افتتاح هنرستان جوار شرکت نفت آفتاب، ضمن گرامیداشت یاد شهداء نظامی و انتظامی اخیر که در دفاع از امنیت و آرامش مردم کشور در برابر تجاوز صهیونیست و جنایت تروریست، جان ارزشمند خود را در طبق اخلاص فدا کردند، آبادانی کشور را درگرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص دانست و گفت: مهارت‌آموزی و تربیت نیروی انسانی متخصص همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری به عنوان سنگ بنای آموزش اصولی بوده که در سال‌های اخیر استان هرمزگان با راه اندازی هنرستان‌های جوار صنایع ریل‌گذاری مهمی دراین مسیر انجام داده است.

وی با اشاره به پیشرو بودن استان در حوزه مهارت‌آموزی جوانان، افزود: آغاز فعالیت بیش از ۳۰ هنرستان جوار صنایع، معادن، کشاورزی و شیلات نشان از خلاقیت و درایت و عزم جدی مدیران در راستای توسعه براساس مدل درست جهانی یعنی مهارت آموزی است که با پیگیری‌ها و تأکید استاندار آغاز شده و ادامه دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، جایگاه کشور را از نظر منابع خدادادی بی نظیر برشمرد و ادامه داد: وجه متمایز و برجسته استان هرمزگان نیز این است که همه منابع و مولفه‌های توسعه را بصورت یکجا دارد و بالفعل کردن این قوا در کنار استعدادهای فرزندان استان مسئولیت ما را سنگین تر کرده است و باید تمام همت مدیران در همین مسیر قرارگیرد.

کامرانی بیان داشت: توجه به نیروی انسانی به عنوان موتور محرک توسعه زمینه تحول و تغییر را ایجاد می‌کند و هزینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در عرصه آموزش، سرمایه‌گذاری مهمی است که تضمین‌کننده آینده استان و کاهش‌دهنده آسیب‌های اجتماعی است.

منبع: روابط عمومی استانداری هرمزگان

انتهای خبر/

نظرات