خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 5524
1403-08-07 15:28 https://hormoz.ir/short/VwJZQ
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی هرمزگان خبر داد:
اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه‌ امام‌ سجاد(ع) هرمزگان گفت: در هفته بسیج دانش‌آموزی ۳۰۰ عنوان برنامه در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، سرهنگ‌ پاسدار مجید باقرزاده‌، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی از هشتم آبان آغاز و تا ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش‌آموز است ادامه خواهد داشت. 

وی از برگزاری بیش از ۳۰۰عنوان برنامه متنوع توسط دانش‌آموزان در سطح مدارس استان خبر داد و ضمن تشریح برنامه‌های شاخص به مناسبت گرامیداشت سالروز بسیج دانش آموزی در این هفته افزود: برنامه‌های شاخص این هفته اعم از برگزاری مراسم صبحگاهی دانش‌آموزی برای زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین محکومیت رژیم صهیونیستی در سطح مدارس استان انجام خواهد شد. 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه‌ امام‌ سجاد(ع) هرمزگان، برگزاری اردوی راهیان نور و پیشرفت ویژه دانش‌آموزان به صورت گستره را از جمله دومین برنامه شاخص در این هفته برشمرد. 

باقرزاده، سومین برنامه این هفته را مراسم تجدید میثاق با شهداو عطرافشانی مزار شهدا نام برد و تصریح کرد: امسال شاهد ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه هستیم و امید آن است که با اجرای این برنامه‌ها و بصیرت‌افزایی بین دانش‌آموزان بتوانیم علاوه بر محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب، ابعاد این جنایت‌ها را تشریح کنیم و بر همین اساس، انس و اخوت بیشتری میان دانش‌آموزان ایران با دانش‌آموزان مظلوم غزه و لبنان بهم پیوند خواهد خورد. 

وی عنوان کرد: آبان ماه سال گذشته، مدرسه «الفاخوره» در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه مورد هدف رژیم صهیونیستی قرار گرفت و بیش از ۲۰۰ نفر دانش‌آموز در این حادثه به درجه رفیع شهادت نائل شدند. 

باقرزاده‌ در پایان افزود: امسال دانش‌آموزان ضمن همدردی با مردم مطلوم فلسطین و لبنان یاد و خاطره شهدا را نیز گرامی می‌دارند.

منبع: خبرگزاری بسیج 

انتهای خبر/

نظرات