خبر های امروز : 15
فرهنگی | - شماره خبر : 5500
1403-08-05 18:35 https://hormoz.ir/short/e8k5k
وصیت‌نامه شهید طلبه بازماندگان قشمی:
مساجد را خالی نکنید
شهید طلبه عباس بازماندگان قشمی در بخشی از وصیت‌نامه‌اش آورده است: برادران و خواهران مساجد را خالی نکنید که انقلاب اسلامی از مسجدها شروع شد و سنگر اصلی مسلمانان مسجد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، شهید عباس بازماندگان قشمی یادگار احمد و هاجر یکم شهریور سال ۴۸ در یک خانواده مذهبی در روستای حسین مرادی (گورزانگ) میناب به دنیا آمد.

این شهید در وصیت‌نامه آورده است: اول باید بگویم که چرا به جبهه آمدم چون دانستم که جبهه جای خودسازی، ایثار، جای رسیدن به خدا، جای زنده نگه‌داشتن اسلام است.

وی ادامه داده است: اگر تمام مسلمانان به جبهه بیایند و دشمنان اسلام را نابود بسازند دیگر آمریکایی وجود نخواهد داشت که بعد به طبس حمله کند و دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت که فلسطین را اشتغال کند و مسلمانان را از خانه‌هایشان بیرون کنند و دیگر صدام وجود نخواهد داشت که زیارت امام حسین (ع) را منع کند.

شهید بازماندگان قشمی در این وصیت‌نامه بیان داشته است: آمدم تا خود را بسازم، آمدم تا بدان چه قرآن می‌گوید یقین پیدا کنم و راه سردار شهیدان حسین بن علی (ع) را ادامه دهم که امام حسین (ع) فرمودند: «تا زنده هستم نمی‌گذاریم ستمکاران به دولت و فرماندهی برسند مگر آنکه پس از مرگ ما زمان سلطنت دیگران باشد».

انتهای خبر 

نظرات