خبر های امروز : 2
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
مردم بوموسی پای‌کار حمایت از مظلومان هستند
امام‌جمعه موقت بوموسی گفت: این روزها رژیم غاصب اسرائیل با ترور و کشتار مردمان مظلوم فلسطین، غزه و لبنان با حمایت‌های کشورهای غربی و آمریکا بار دیگر خوی وحشی‌گری و جنایت‌کارانه خود را در معرض دید همه مردم دنیا قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ هرمزگان مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان بوموسی در جزیره بوموسی مرکز این شهرستان بعد از خطبه‌های نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان را فریاد و جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب را محکوم کردند.
 
 حجت‌الاسلام شیرزاد حسنی امام‌جمعه موقت بوموسی گفت: این روزها رژیم غاصب اسرائیل با ترور و کشتار مردمان مظلوم فلسطین، غزه و لبنان با حمایت‌های کشورهای غربی و آمریکا، این مدعیان دروغین حقوق بشر و در سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و رسانه‌های جهانی، بار دیگر خوی وحشی‌گری و جنایت‌کارانه خود را در معرض دید همه مردم دنیا قرار داده‌اند.

امام‌جمعه بوموسی بیان کرد: با همهٔ حمایت‌های نظام استکباری جهان از جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی، صدای مظلومیت مردمان غزه و فلسطین و لبنان امروز به‌عنوان ویترینی از جنایت‌های گوناگون در مقابل دیدگان همهٔ آزادگان و آزادی‌خواه جهان بر اساس محور و معیار انسانیت قرار گرفته است، این ندا و تصاویر مظلومیت و جنایت‌های ددمنشانه امروز دل‌های بیدار و آگاه جهان را بر حمایت از مظلومیت مردم غزه و فلسطین لبنان محکوم‌کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی به صحنه و میدان آمدند.

حسنی ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با اشاره به آیه دوم سوره مبارکه انفال ویژگی مؤمنان حقیقی را بیان و عنوان کرد: آنکه با شنیدن ندای اذان و آیات الهی بی‌تفاوت باشد، باید در کمال ایمان خود شک کند. «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ إِذا ذُکِرَ اللَّهُ وَجِلَتْ» 
 
 خطیب نمازجمعه این هفته بوموسی با اشاره به تبریک هفته دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: مردان بزرگی از دنیا و آرزوهای دنیوی خود در هشت سال دفاع مقدس دل‌بریدن و با هم‌صدا شدن با ندای ملکوتی ولایت و رهبری انقلاب امام خمینی (ره) و برای دفاع از سرزمینمان رفتند و مردانه ایستادند و این هفته را به تمام مردم ایران و مردم ولایت‌مدار شریف شهرستان ابوموسی تبریک گفت.
 
 حسنی افزود: در هفته دفاع مقدس زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و غیور مردان دفاع مقدس وظیفه همگانی ما است.
 
 وی با اشاره به پرپر شدن گل‌های معطری و از دست‌دادن جوانان غیوری از این آب و خاک در دوران دفاع مقدس افزود: ملت شریف ایران اسلامی به گنجینه‌های ارزشمندی در هشت سال دفاع مقدس دست یافت تا ما امروز به این امنیت و اقتدار برسیم و عزت و اقتدار بین‌المللی است که ما امروز به آن دست‌یافته‌ایم.
 
 خطیب موقت جمعه شهرستان ابوموسی تشریح کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس پیروزمندانه به پیروزی رسیدیم و دشمن ما به هیچ‌کدام از خواسته‌های خود نرسید؛ دشمنان ما آمده بودند با تحمیل جنگی ناخواسته در این آب و خاک بمانند؛ ولی نمی‌دانستند در زمینی پای نهاده‌اند که یا باید دفن شوند و یا باید بروند و مجبور شدند که شرایط ما را در دفاع مقدس بپذیرند و از این آب و خاک بروند
 
 حسنی با اشاره به پیشرفت‌های غرورانگیز ملت و جوانان کشور در این ۴۵ساله انقلاب اسلامی گفت: ما در تمام حوزه‌های پیشرفت خوبی توانستیم ایران را به دنیا بشناسانیم و این موفقیت‌ها همه مرهون هشت سال دفاع مقدس بود.
انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ