خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 5509
1403-08-07 08:01 https://hormoz.ir/short/4z3Kw
امام‌جمعه احمدی:
شهدای راه قدس نماد ایستادگی هستند
امام‌جمعه احمدی گفت: شهدای راه قدس که هر کدام از نماد و اسطوره مقاومت و ایستادگی هستند از شهید سید حسن نصرالله تا شهید سنوار که مردانه تاآخرین‌نفس با رژیم صهیونیستی مبارزه کرد.

حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، اظهار کرد: خداوند در قرآن به همه مردم نوید می‌دهد «هرگز تصور نکنید که خداوند متعال در وعده‌ای که به پیغمبران داده خلف وعده می‌کند.» چنانچه وعده پیروزی و نصرت الهی همیشه و در طول تاریخ برای افرادی که ایمان به او داشته‌اند محقق شده است.

وی افزود: همان‌طور که خدا وعده داده پیروزی از آن جبهه مقاومت خواهد بود خداوند تبارک‌وتعالی در جایی دیگر می‌فرماید: «رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ» محور مقاومت با صبر و ثبات در قدم خود وعده‌های الهی را ان شا الله پیروز جامع عمل می‌پوشانند.

امام‌جمعه احمدی در خصوص دشمن‌شناسی می‌فرماید: یهودیان دشمن‌ترین افراد نسبت به مؤمنان بلکه برای کل بشریت هستند و در طول تاریخ برای پیامبران و افراد مؤمن مشکلات ایجاد کردند.

بهزادی یادآور شد: شهدای راه قدس که هر کدام از اسطوره مقاومت و ایستادگی هستند از سید حسن نصرالله که حزب‌الله را به مرحله رساند که با شهادت فرماندهان هیچ خللی ایجاد نشد و شهید سنوار که مردانه تاآخرین‌نفس با رژیم صهیونیستی مبارزه کرد و آن چوب خود نماد استقامت شد.

وی عنوان کرد: شهادت بهترین مزد رهبران مقاومت است و زیباترین ارزش برای انسان است؛ یعنی نثار برترین و محبوب‌ترین سرمایه دنیوی خود را برای آرمان مقاومت و باور شدن به سود بشریت انجام دهند.

به گفته کارشناس دینی، دشمن بداند هر فرماندهی از فرماندهان مقاومت بر زمین افتد جای او فرد دیگری پرچم را به دست خواهد گرفت و راه را ادامه خواهد داد.

بهزادی یادآور شد: حماس بعد از احمد یاسین را به یاد بیاورید که همه دنیا فکر می‌کرد کار دیگر حماس متزلزل شده و اما دیدید که امروز حماس طوفان الاقصی را پی‌ریزی کرد و نشان از پویایی و تحرک جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اسرائیلی‌ها اعتراف می‌کنند که دیگر در پناهگاه‌ها خسته شدیم و امنیت ما از بین رفته و با آژیرها امان از ما گرفته است.

امام‌جمعه بخش احمدی بیان کرد: جبهه مقاومت در مسری سخت قرار داریم و به حول و قوه الهی این راه با رسیدن به قله‌های توانایی منجر خواهد شد و پیروزی اذان اسلام و مقاومت است.

انتهای خبر/

نظرات