خبر های امروز : 15
سیاسی | - شماره خبر : 5307
1403-07-18 14:04 https://hormoz.ir/short/V9YlO
امام‌جمعه اهل سنت منصورآباد قشم:
در کنار دولت، آماده ارسال کمک به مردم لبنان هستیم
امام جمعه اهل سنت منصورآباد قشم، حمله اسرائیل به لبنان، را نقص آشکار بین المللی خواند و گفت: در کنار دولت و ملت ایران، آماده ارسال کمک به مردم عزیز لبنان هستیم و از آنان حمایت همه‌جانبه می‌کنیم.

شیخ علی صالحی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، با محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین و لبنان گفت: راه سید حسن نصرالله سردار مقاومت، همان راه سردار سلیمانی، همان راه شهید هنیه است و با این دو راه فرقی ندارد.

وی در ادامه افزود: همه امت اسلام برای یک هدف به میدان آمده‌اند و هدف اصلی جبهه مقاومت،  کمک به مظلومان فلسطین است که مسلمين جهان باید لبیک به ندای فرمانده کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مبتنی بر حمایت همه‌جانبه از مردم لبنان به میدان بیایند و سهمی هرچند اندک، در نابودی و محو شدن رژیم منحوس صهیونیستی از روی کره زمین داشته باشند.

امام جمعه منصورآباد قشم تصریح کرد: شهدا یک راه رفتند و به هم ملحق شدند و این راه ادامه دارد، همان‌گونه که خداوند، مسلمانان را به اتحاد، وحدت و همبستگی دعوت می‌کند، مسلمانان نیز اکنون باید بیدار شوند، اگر مسلمانان بیدار نشوند یک به یک شخصیت‌های بزرگ جبهه مقاومت را از دست می‌دهند، چراکه اتحاد و همبستگی رمز نجات همه مسلمانان است.

 صالحی ادامه داد: حمله اسرائیل به لبنان، نقص آشکار بین‌المللی است که زنان، کودکان و مردمان غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند و به شهادت می‌رسانند، لبنان و حزب‌الله، حق دفاع مشروع از خود را دارند، بنابراین ما به شدت، این نقض آشکار صهیونیست‌های جنایتکار را محکوم می‌کنیم و کنار دولت و ملت و آماده ارسال کمک به مردم عزیز لبنان هستیم و از مسلمانان لبنان و غزه حمایت کامل می‌کنیم.

وی بیان کرد: مسلمانان باید چشم باز کنند، عملیات وعده صادق، یکی از عملیات‌های قدرتمند سپاه اسلام علیه کفار و یهود بود که دست برتری جمهوری اسلامی ایران را به همه نشان داد و سگ هار صهیونیستی را با موشک‌های بالستیک و نقطه‌زن مورد حمله قرار داد و دل مردم را شاد کرد.

امام جمعه اهل سنت منصورآباد قشم در پایان از همه مسلمانان خواست: وحدت و یکپارچگی را حفظ، و در راه خدا، مقاومت و ایستادگی کنند و به کمک مظلوم بروند که جهاد در راه خدا، بالاترین اعمال است و از شهدای مقاومت الگو بگیرند.

انتهای خبر/

نظرات