خبر های امروز : 2
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
حزب‌الله سرزمین‌های اشغالی را ناامن کرده است
امام جمعه بندرعباس گفت: حزب‌الله با عملیات های جدید خود در خاک سرزمین‌های اشغالی جای امن برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشته است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به‌ویژه برای نسل جوان تبیین کنیم و روایتگری ارزش‌های آن برای نسل جوان و نوجوان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و فراهم‌کردن فضای جامعه به سمت نورانیت و عطر دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: در طول هفته دفاع مقدس در هرمزگان، سپاه امام سجاد (ع) با اجرای برنامه‌های از جمله نمایشگاه دفاع مقدس، بازسازی عملیات های مختلف و ویژه‌برنامه‌ها که با کمک صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس در حال انجام است و مردم نیز به‌خوبی استقبال کردند.

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه جوانان ما برای آشناشدن به فرهنگ دفاع مقدس آمادگی دارند، بیان کرد: روح و خودباوری و اعتمادبه‌نفس ما باید در این برهه‌ها تقویت و به آنها اطلاع‌رسانی کنیم.

عبادی‌زاده تأکید کرد: مظلومیت ما در جنگ یک توأمان بااقتدار بود و این را برای دنیا و جوانان بازگو کنیم و در چه مظلومیتی از کشور خود دفاع و شرق و غرب را به‌زانو در آوردیم و گفتنی‌های از جنگ که باید بازگو شود.

وی در بخش دیگر به‌روز نخبگان اشاره و اظهار کرد: حمایت از جامعه نخبگانی باید به‌صورت جدی موردتوجه قرار گیرد و اگر آبادانی و به آینده کشور علاقه‌مند هستیم شأن و جایگاه نخبگان از آنها در رفع مشکلات کشور بهره برده شود و گره‌های و مشکلات در تمامی بخش‌ها از مدیریت، فرهنگ و تکنولوژی و غیره از توان و ظرفیت نخبگان بهره ببریم. 

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: مسئله حمایت از حضور رقابتی محصولات دانش‌بنیان‌ها و صنایع نیازهای خود را به این شرکت‌ها انتقال دهند تا به دنبال حل آن شوند و کارهای ارزشمندی در همین هرمزگان شرکت‌های دانش‌بنیان صورت‌گرفته و سند راهبردی کشور در مورد نخبگان اهمیت ویژه‌ای داده شود.

عبادی‌زاده با اشاره به هفته وقف، اضافه کرد: به مردم توصیه کرد که وقف‌های جدید را متناسب با نیازهای جامعه قرار دهند و مردم فکر و افق دید خود را در وقف بالاتر قرار دهند و وقت در خدمت نیازهای جامعه است و وقف‌های جمعی را در جامعه گسترش دهید.

وی افزود: اوقاف در صیانت از وقف و اعتمادسازی به مردم تلاش و اعتماد مردم را جلب کنند و که در این زمینه موفق‌تر شوند.

امام‌جمعه بندرعباس گفت: صهیونیست ها به دنبال دستاورد بودند؛ اما یک دستاورد معکوسی در حمله به لبنان نصیب آنها شد نخست به دنبال ازبین‌بردن اتحاد مردم لبنان بودند و در مقابل حزب‌الله قرار دهند و با این حمله مردم از مسلمان، مسیحی و یهودی و غیره از حزب‌الله حمایت کردند.

عبادی‌زاده ابراز کرد: در این حمله صهیونیستی‌ها به دنیا مخابره کردند که هیچ راهبردی ندارند و بمب بر سر مردم بی‌گناه و مناطق مسکونی می‌ریزند و حزب‌الله مناطق نظامی آنها را مورد حمله قرار می‌دهد .

وی اظهار کرد: امروز به واسطه حزب‌الله در سرزمین‌های اشغالی هیچ جای امنی برای آنها وجود ندارد و نتیجه حمله به حزب‌الله است و صهیونیست‌ها به دنبال ورود آمریکا به صحنه جنگ است که خودشان می‌دانند در باتلاق خواهند افتاد.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ