خبر های امروز : 2
سیاسی | - شماره خبر : 5187
1403-07-09 01:18 https://hormoz.ir/short/V5gM5
جنایات رژیم صهیونیستی مقدمه زوالش خواهد بود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان باعث بقای این رژیم نخواهد شد؛ بلکه مقدمه اضمحلال و زوال او از روی کره خاکی خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، با تسلیت و تبریک شهادت سید مقاومت شهید حسن نصرالله، اظهار کرد: شهید نصرالله در تاریخ مقاومت ماندگار شد و پرچمی که در راه آزادی فلسطین برداشت تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شهید نصرالله نه‌تنها راه مقاومت را ادامه داد؛ بلکه در راه فرهنگ مقاومت و پایداری تلاش‌های زیادی از خود نشان داد و باتربیت انسان‌هایی در زیر پرچم سرخ حسینی ایستادگی را به آزادگان جهان آموخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: رژیم صهیونیستی با شهادت سرداران و فرماندهان مقاومت به‌زعم خود می‌خواهد آنها را در راه و هدف خود متوقف کند و مردم نیز از آنها دوری کنند؛ اما چه‌بسا فرهنگ مقاومت در دل‌ و جان مردم رسوخ کرده و این پیوند ناگسستنی است.

ایمانی فرد ادامه داد: اسرائیل و هم‌پیمانان آن از آمریکا و کشورهای اروپایی و کشورهایی که بدون اجازه از استکبار آب هم نمی خوردند، در محاسبات و معادلات خود با فشار بر مردم و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی‌گناه می‌خواهند در دنیا وانمود کنند که نیروی‌های مقاومت به دنبال استفاده از نیروی‌های مردمی برای سپر انسانی هستند و این خود نوعی حربه است که با هوشیاری مردم و حمایت و پشتیبانی مردم از جبهه مقاومت خنثی می‌شود.

وی اظهار کرد: نتانیاهو با ریختن انواع بمب‌ها که با مجوز آمریکا در اختیار آنها قرار می‌دهد جنایتی در حق مردم مظلوم غزه و لبنان انجام می‌دهد که فرقی با هیتلر ندارد و جامعه جهانی نیز به جز مشاهده و در حد یک تأسف و گاه سکوت از خود هیچ حرکتی نشان نمی‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان باعث بقای این رژیم نخواهد شد؛ بلکه مقدمه اضمحلال و زوال او از روی کره خاکی خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات