خبر های امروز : 2
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی مقاومت است
امام جمعه حاجی‌آباد گفت: رژیم صهیونیستی مانند یک حیوان درنده بدون توجه به حقوق بین‌المللی به جان مردم فلسطین و لبنان افتاده و تنها راه مبارزه با این رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت و ایستادگی در برابر آنهاست.

 به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی دُری امام‌جمعه حاجی‌آباد گفت: امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه به اهمیت و جایگاه جهاد در راه خدا اشاره می‌کنند و تأثیر جهاد را در زندگی و جامعه بیان می‌کنند و از این خطبه امام علی (ع) در می‌یابیم که جهاد قانون حیات و زندگی است که همه ما باید به آن توجه ویژه داشته باشیم؛ چراکه اگر انسان از مبارزه دست بکشد باعث شکست در مقابل دشمنان می‌شود .
 
  دُری گفت: رژیم صهیونیستی مانند یک حیوان درنده بدون توجه به حقوق بین‌المللی به جان مردم فلسطین و لبنان افتاده و تنها راه مبارزه با این رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت و ایستادگی در برابر آنهاست. 
 
 امام‌جمعه حاجی‌آباد افزود: رژیم صهیونیستی به هیچ قانونی پایبند نیست و در حال کشتن انسان‌های بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین و لبنان است و آمریکا از جنایت‌های آنها حمایت می‌کند و جبهه مقاومت نیز باقدرت در مقابل آنها ایستاده است.
 
 امام‌جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: ضرورت وجود جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان امروز بیش از پیش مشخص و تأثیرگذار است و جبهه مقاومت تا به امروز توانسته در مقابل این رژیم غاصب بایستد و با اینکه شهدای زیادی را در این راه تقدیم کرده است؛ اما همچنان به تلاش خود در راه آزادی قدس شریف ادامه می‌دهد.
 
 دُری گفت: دفتر اطلاع‌رسانی غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ از سال گذشته تا کنون شانزده هزار کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است و بیش از ۱۷ هزار کودک فلسطینی والدین خود را ازدست‌داده‌اند و ۳ هزار و ۵۰۰ کودک فلسطینی به علت قحطی و گرسنگی در آستانه شهادت هستند که اینها بخشی از جنایت‌های این رژیم کودک کش در فلسطین است که حالا به جان مردم لبنان افتاده و آمریکا هم با حمایت‌کردن آن‌ها در این کشتار و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی شریک است و باید تاوان این جنایت‌ها را پس بدهند.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ