خبر های امروز : 15
اجتماعی | - شماره خبر : 5525
1403-08-07 16:29 https://hormoz.ir/short/NgoO9
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد:
بهره‌گیری از ظرفیت ائمه جماعات ادارات در برقراری تعاملات
مديرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها از ظرفیت مغفول ائمه جماعات ادارات برای برقراری و حفظ تعاملات و ارتباطات استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی در جلسه شورای اقامه نماز استان هرمزگان که عصر دوشنبه با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان و اعضای استانی و رؤسای شهرستان‌های تابعه به صورت برخط در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، گفت: امام جماعات ادارات، ظرفیت جدی برای معیشت طلاب و بخشی نیز برای شبکه‌های ارتباطی سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

وی در ادامه با اشاره به مأموریت‌های نهاد مقدس سازمان تبلیغات اسلامی در حوره توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه افزود: منش و رفتار این نهاد، اعزام مبلغ به ادارات است درحالی که به راحتی از این چند موضوع می‌گذریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان داشت: نخست اینکه ائمه جماعات، ظرفیت خوبی برای تعاملات جدید است، می‌توان از حضور ائمه جماعات ادارات و برقراري ارتباط با مردم، برای طراحي عملیات‌های فرهنگی بهره‌ برد.

حقانی خطاب به مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها تأکید کرد: می‌بایست از ظرفیت مغفول ائمه جماعات ادارات برای برقراری و حفظ تعاملات و ارتباطات استفاده کرد.

انتهای خبر/

نظرات