خبر های امروز : 13
اجتماعی | - شماره خبر : 5174
1403-07-07 12:39 https://hormoz.ir/short/enlW3
ایثار و فداکاری در بین آتش‌نشانان موج می‌زند
رئیس شورای اسلامی بندرعباس گفت: آتش‌نشان‌ها همواره برای نجات جان انسان‌ها، خود را به کام مرگ کشانده تا جان آن‌ها را نجات دهند که این مسئله اوج از خود گذشتی آنها را نشان می‌دهد.

 عیسی عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن تبریک هفتم مهر روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدای آتش‌نشان به‌خصوص آتش‌نشان وظیفه‌شناس شهید برکت جوذری که جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: آتش‌نشان جوذری که در حادثه آتش‌سوزی هتل هرمز بندرعباس جان خود را از دست داد، نمونه بارزی از تلاش و کوشش بی‌شائبه، از خودگذشتگی و فداکاری آتش‌نشان‌ها است؛ جان‌فشانی شهید جوذری و وظیفه‌شناسی او بار دیگر ثابت کرد روحیه جهاد و ایثار که از دوران دفاع مقدس در دل مردمان این سرزمین شکوفا شده است، همچنان سرزنده است.

رئیس شورای شهر بندرعباس مطرح کرد: اسحاق مرادزاده و فواد اورنگی نیز از آتش‌نشانان فداکاری بودند که در حین انجام مأموریت و برای نجات جان افراد حادثه‌دیده، دعوت حق را لبیک گفتند.

عباسی بیان کرد: آتش‌نشان‌ها همواره برای نجات جان انسان‌ها، خود را به کام مرگ کشانده تا جان آن‌ها را نجات دهند که این مسئله اوج از خود گذشتی آنها را نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری از جمله ویژگی‌های بارز و برجسته آتش‌نشان‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: هفتم مهر بهانه‌ای است تا بیشتر با فداکاری و سختی کار آتش‌نشان‌ها که جان و آسایش خود را، در راه حفظ جان و آسایش دیگران به خطر می‌اندازند، آشنا شویم.


عباسی خاطرنشان کرد: تقویت تجهیزات آتش‌نشانی و به‌روزرسانی امکانات و استفاده از تجهیزات فناوری‌های نو در آتش‌نشانی، همچنین تداوم و استمرار آموزش‌های نوین آتش‌نشان‌ها در دستور شهرداری بندرعباس قرار گیرد تا کیفیت خدمات‌رسانی نیز افزایش یابد.

انتهای خبر/

نظرات