حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/04/12 | 2024/07/02

Logo

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قشم:

۷۲ دستگاه کولرگازی به نیازمندان قشم اهدا شد

۷۲ دستگاه کولرگازی به نیازمندان قشم اهدا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قشم گفت: تعداد ۷۲ دستگاه کولرگازی در قالب پویش چله خدمت به نیابت از رئیس‌جمهور شهید به خانواده‌های نیازمند و فاقد لوازم سرمایشی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)؛ رضا تارک گفت: تعداد ۷۲ دستگاه کولرگازی در قالب پویش چله خدمت به نیابت از رئیس‌جمهور شهید و هم‌زمان با ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) با هم‌افزایی و مشارکت این نهاد با بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده‌های نیازمند و فاقد لوازم سرمایشی اهدا شد.

تارک افزود: این کولرهای گازی ۱۸ هزار مدل پنجره‌ای به‌صورت مشارکتی با قیمت هر دستگاه ۲۴ میلیون تومان خریداری و به مددجویان این نهاد در بخش‌های مرکزی، شهاب و حرا شهرستان قشم اهدا شد. 

وی ادامه داد: در مجموع این تعداد کولر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۲۸ میلیون تومان و باهدف رفع محرومیت و ارتقای سطح کیفی زندگی نیازمندان این جزیره بین مددجویانی که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودند، توزیع شده است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم با قدردانی از همراهی همیشگی سپاه پاسداران با این نهاد اظهار کرد: مجموعه خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همواره پیش‌گام در امر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و یاور و همراه کمیته امداد در رفع مشکلات نیازمندان به‌ویژه خانواده ایتام و محسنین و زنان سرپرست خانوار بوده است. 

تارک همچنین از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، خیرین عزیز و یاری گر این نهاد در بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج‌فارس که در جهت حمایت و کمک به مددجویان و نیازمندان جامعه همواره همکاری و همیاری دارند، تقدیر کرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از