حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس انجمن کونگ فو توتایما:

۷هزار ورزشکار در سبک کونگ‌فو توتایما فعالیت دارند

۷هزار ورزشکار در سبک کونگ‌فو توتایما فعالیت دارند

رئیس انجمن کونگ فو توتایما کشور از فعالیت ۷ هزار ورزشکار سازماندهی شده در این سبک در 24 استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»، به نقل از  پایگاه خبری هرمزگان ورزشی؛  ناصر همدانیان در این خصوص اظهار کرد: توتایما همچنین در ۲۴ استان کشور نمایندگی فعال دارد که عملکرد بسیار خوبی هم دارند و نمایندگی هرمزگان نیز به زودی آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان این که ۲۲ لغایت ۲۴ آذرماه سال جاری شاهد برگزاری مسابقات بانوان این انجمن در استان کرمانشاه خواهیم بود، اضافه کرد: همچنین برگزاری دوره‌های داوری درجه دو و سه و یک را در دستور کار خود داریم.

همدانیان با اذعان به این مطلب که سبک کونگ فو توتایما از سال‌ها پیش توسط استاد حیدر بهرامی نژاد ابداع و به طور غیر رسمی در باشگاه‌های تحت پوشش وی تجربه گردید، خاطر نشان کرد: این انجمن پس از طی مراحل تکمیلی در سال ۱۳۸۰ پس از ۶ ماه کارشناسی توسط مسئولان وقت فدراسیون ورزشهای رزمی به عنوان سبک دائم اجازه فعالیت رسمی یافته و در تمامی کشور با برگزاری یک همایش ۵ هزار نفری در زمین فوتبال شهرداری منطقه ۹ رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

توتایما از بدو تاسیس هشت اعزام برون مرزی را در کارنامه خود دارد ، که مهم‌ترین آنها شرکت در مسابقات جام جهانی ایتالیا و کسب عنوان نایب قهرمانی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از