حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/04/15 | 2024/07/05

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد:

۶ هزار نفر مسئول نظم انتخابات در هرمزگان

۶ هزار نفر مسئول نظم انتخابات در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۶ هزار نفر از همکاران انتظامی مسئولیت نظم و امنیت را انتخابات در هرمزگان را عهده‌دار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان، امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه فرایند برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در مسجد قدس بندرعباس، اظهار کرد: به‌عنوان خادم ملت در تأمین نظم و امنیت بر خود فرض می‌دانم که این بصیرت و ضابطه‌مندی را قدردان باشم.

وی افزود: از ما همان ابتدای فرایند مرحله اول تا مرحله دوم به هیچ مسئله امنیتی ایجاد نشده است و مردم با ضابطه‌مندی و آگاهی آگاه به امور هستند و خادمین را و برای آینده کشور می‌دهیم در این حماسه عزت‌آفرین که مهم‌ترین رخداد سیاسی مشارکت کنیم .

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: مردم برای مشارکت حداکثری اهمیت قائل هستند و توصیه همه بزرگان نظام بوده که به توطئه دشمن را خنثی کنیم و جواب دندان شکنی بدهیم در این امر خیر مشارکت کنیم .

جاویدان گفت: دررابطه‌با نظم و امنیت تا الان با همکاری بین همه دستگاه‌ها از سپاه و بسیج و دیگر دستگاه‌ها و متولیان امر هیچ مسئله امنیتی حاصل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ۶ هزار نفر از همکاران مسئولیت نظم و امنیت را عهده‌دار هستند و این آمادگی وجود دارد به بهترین نحو را فراهم کنیم تا پایان شرایط حفظ شود .

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از