حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل امور روستایی هرمزگان:

۴۲ خودرو به دهیاری‌های هرمزگان تحویل شد

۴۲ خودرو به دهیاری‌های هرمزگان تحویل شد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: ۴۲ خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب طرح های درآمدزا به دهیاری‌های استان هرمزگان تحویل داده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، نرگس غلامپور ظهر امروز در حاشیه مراسم تحویل این خودروها اظهار کرد: در قالب طرح‌های درآمدزا و با تسهیلات بانکی، تعداد ۴۲ خودرو وانت، کامیونت و لودر در حوزه عمرانی و خدماتی، خریداری و به هیاران مشارکت‌کننده در این طرح تحویل داده شد. 

 مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان افزود: در فاز نخست این طرح، تعداد  ۲۷ وانت، ۹ لودر و ۶ کامیونت به دهیاران مشارکت کننده تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: این خودرو به اعتباری بالغ بر ۷۸۷ میلیارد ریال که ۱۰ درصد آن سهم آورده دهیاری و ۹۰ درصد از محل تسهیلات درآمدزای پست بانک تامین شده است. 

غلامپور گفت: تعداد ۹ لودر، ۶ کامیونت، ۲۷ وانت در فاز نخست این طرح به دهیاران مشارکت کننده تحویل داده شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: در فاز بعدی طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها با تمرکز بر حوزه گردشگری، کشاورزی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و خدماتی است. 

گفتنی است، تحویل ماشین آلات دهیاری‌ها در مراسمی به صورت نمادین در محل استانداری هرمزگان و با حضور مدیرکل فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری و مدیرعامل پست بانک استان انجام شد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از