حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

۳ بیل مکانیکی قاچاق در هرمزگان کشف شد

۳ بیل مکانیکی قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشياري مأموران انتظامي شهرستان حاجي‌آباد، سه دستگاه بيل مکانيکي قاچاق به ارزش 450 ميليارد ريال شناسايي و کشف شد.

سردار علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛  در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامي شهرستان حاجي‌آباد با انجام اقدامات اطلاعاتي و بهره‌گيري از شيوه‌هاي پليسي از فعاليت سه دستگاه بيل مکانيکي قاچاق در يک معدن مطلع و پيگيري موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: مأموران پليس آگاهي و پاسگاه انتظامي باغات اين شهرستان ضمن هماهنگي با مقام قضائي به محل اعزام و سه دستگاه بيل مکانيکي در معدن را مشاهده کردند که در استعلامات صورت گرفته مشخص شد فاقد مجوز قانوني و قاچاق مي‌باشند.

سردار جاويدان ارزش بيل‌هاي مکانيکي قاچاق را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادي ۴۵۰ ميليارد ريال عنوان کرده و ابرازداشت: در اين رابطه يک متهم دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي و تلاش مأموران براي شناسايي و دستگيري ديگر عاملان قاچاق ادامه دارد.

وی با تأکيد بر عزم جدي پليس در برخورد با قاچاق کالا و ارز ، از عموم شهروندان و مردم قدر شناس استان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه توسط قاچاقچيان، مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان اقدام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از