حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

۲ تن مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

۲ تن مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۲ تن مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سردار علی‌اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات مواد مخدر در استان، اظهار کرد: در حوزه استانی ما هم یکی استان هایی که در بحث مقابله با مواد مخدر از اهمیت خاصی به جهت همجواری بااستان سیستان و بلوچستان و همچنین مرز آبی که داریم توی این حوزه به عنوان یکی از استان‌های محوری هستیم.

وی افزود: در بحث عناصر اصلی چون این استان یک استان مهمان‌پذیر است و شرایط آب هوایی خاصی که در نیمه دوم سال دارد بحث خورده فروشان و حضور معتادین و متجاهر که چهره شهری بد جلوه می‌دهد یکی از استان هایی هستیم که در این حوزه باید توجه خاصی داشته باشیم.

این مقام انتظامی استان ابراز داشت: بر همین اساس، با تبعیت از تدابیر فرماندهی انتظامی کل، ابلاغ شده ما در دو محور اصلی و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خورده فروشان در محور مقابله با مواد مخدر قرار گرفته و هم بعنوان مسئول کمیته مقابله با مواد مخدر در استان این‌ رسالت را بر عهده داریم که ضمن حمایت، پشتیبانی و ساماندهی از این کمیته، توان و تلاش خود را دراین حوزه متمرکز کنیم .

سردار جاویدان خاطر نشان کرد : بر همین اساس با تلاش همه جانبه در ۲۴ ساعت گذشته ضمن اجرای ۶۲ طرح پاکسازی مناطق آلوده در قالب طرح محله محور آرامش در شهر تعداد ۱۱۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی ودستگیر و قریب به ۲ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به جمع آوری ۶۲۸ معتاد متجاهر و بلامکان در ۲۴ ساعت گذشته ، افزود: در این طرح پنج باب منزل و عطاری بدلیل تخلف صنفی و توزیع مواد روان گردان شناسایی و با هماهنگی قضایی پلمپ شدند.

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از