حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره):

۲۳۰ هزار مددجو در هرمزگان وجود دارد

۲۳۰ هزار مددجو در هرمزگان وجود دارد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ۲۳۰ هزار نفر در هرمزگان تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: ۱۳ درصد خانوارهای هرمزگانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان هستند که ۵۰ درصد آنان بانوان هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حمید باسره عصر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: خط و مشی ما در کمیته امداد امام خمینی(ره) در حول فقرا است و در هرمزگان ۹۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) هرمزگان است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ۲۳۰ هزار نفر در هرمزگان تحت پوشش این نهاد هستند، بیان کرد: ۱۳ درصد خانوارهای هرمزگانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان هستند که ۵۰ درصد آنان بانوان هستند.

 

باسره با اشاره به اینکه ۱۸ هزار نفر یتیم و محسنین در هرمزگان وجود دارد، تصریح کرد: ۳۰ هزار نفر خیر در هرمزگان و شهرهای دیگر و ۷۰نفر ساکن خارج از کشور از ایتام و محسنین هرمزگانی حمایت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد بافت شهری هرمزگان فرسوده است، بیان کرد: ۳۵درصد از مددجویان از مناطق بافت فرسوده هستند به ویژه شهرستان بشاگرد به طوری که ۷۰ درصد اهالی بشاگرد با مشکل فقر دست و پنجه نرم می‌کنند و تحت پوشش هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از