حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون سیاسی فرماندار بوموسی:

۱۳ آبان سمبل استکبارستیزی است

۱۳ آبان سمبل استکبارستیزی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان بوموسی از روز ۱۳ آبان به‌عنوان سمبل استکبارستیزی یاد کرد و گفت: این روز مختص دانش‌‌آموزان و دانشجویان نیست بلکه یک روز ملی مذهبی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

حمزه بی‌نیاز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوموسی در گفتگو با خبرنگار هرمز، ۱۳ آبان را يكي از رخدادهاي مهم تاريح انقلاب اسلامي ذکر و اظهار کرد، اظهار کرد: آمريكا از ابتداي پيروزي انقلاب به عنوان شيطان بزرگ، سردمدار دشمني عليه نظام اسلامي ايران بود كه با مقاومت ملت صبور و انقلابي كشورمان تمام توطئه‌ها و دشمني‌هاي آن نقش برآب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوموسی افزود: اين روز، سمبل استكبارستيزي است، هرچه زمان بگذرد، چهره واقعي آمريكا بيشتر آشكارتر مي‌شود و همه به ظلم آمريكاي جنايتكار بيشتر واقف مي‌شوند.

بی‌نیاز به اقدامات خصمانه و بیشرمانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناه غزه اشاره كرد و گفت: اين قبيل اقدامات رژیم صهیونیستی تازگي ندارد و ماهيت استكبار جهاني، بارها براي ملت ايران آشكار شده است و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، این اقدام باعث خشم آزادی‌خواهان جهان شده و شمارش معکوس برای فروپاشی این رژیم جعلی، آغاز شده است.

وی ضمن محکومیت جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم و کودکان غزه بیان کرد: آرمان فلسطین، آزادی قدس شریف است و این مسئله مهم قطعا با نقش‌آفرینی جوانان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و به دست خود فلسطینی‌ها انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوموسی با دعوت از اقشار مختلف مردم براي شركت در راهپيمايي ۱۳ آبان بیان كرد: اين روز فقط مخصوص دانشجويان و دانش‌آموزان نيست بلكه يك روز ملي و مذهبي در تاريخ انقلاب اسلامي ايران است.

بی‌نیاز تصريح كرد: راهپيمايي ۱۳ آبان روز برائت از شيطان بزرگ است، مي‌طلبد مردم با حضوري پرشورتر از سال‌هاي قبل، پاسخ محكمي به ياوه‌گويي‌هاي رئيس جمهوري آمريكا داشته باشند.

گفتنی است، راهپيمايي ۱۳ آبان در جزیره ابوموسی ساعت ۱۰ صبح از سه راه سالن اندیشه تا مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) برگزار مي‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از