حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان خبر‌ داد:

۱۲دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر

۱۲دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان آخرین مهلت اعسار آثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را تاریخ ۱۲ دی‌ماه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ محمدرسول جلالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه استان تا پایان روز دوازدهم دی‌ماه، مهلت دارند آثار تولیدی خود را به جشنواره رسانه ای ابوذر استان هرمزگان ارسال نمایند، تاکید می‌شود که این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد. 

 مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در ادامه افزود: با توجه به اینکه مرحله کشوری جشنواره در بهمن ماه برگزار می شود لذا اختتامیه مرحله استانی باید در دی‌ماه برگزار گردد.

گفتنی است، فراخوان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و ششمین دوره جشنواره استانی در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و مستند پادکست اعلام شد.

محورهای این دوره از جشنواره شامل شعار سال« مهار تورم، رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» و «رسانه و گروه‌های جهادی» بوده و بخش ویژه «آزادی قدس» به آن اضافه شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی بسیج رسانه مراجعه کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از