حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

۱۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تانکرهای عبوری

۱۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تانکرهای عبوری

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: چهار دستگاه کامیون عبوری و کشف ۱۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در استان توقیف و کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گهکم شهرستان حاجی‌آباد و ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در اجرای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان ،هنگام پایش خودروهای محور حاجی آباد –بندرعباس، چهار دستگاه کامیون را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از ۳ کامیون محورحاجی آباد به بندرعباس ۹۰ هزار لیتر و در بازرسی از کامیون توقیفی در ایستگاه شهید میرزائی ۲۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به توقیف ۴ دستگاه کامیون تانکردار و کشف در مجموع ۱۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۳۴ میلیارد ریال برآورد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

هایلوکس ۶۰ میلیاردی در توقیف پلیس جاسک

جاویدان گفت: مأموران انتظامی شهرستان جاسک در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا حین کنترل محور مواصلاتی بشاگرد به جاسک به یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: پس از استعلام به عمل‌آمده مشخص گردید که پلاک متعلق به این خودرو نمی‌باشد و قاچاق است.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش خودروی کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از