حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/02/30 | 2024/05/19

Logo

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) پارسیان خبر داد:

کمک بیش‌از 31میلیاردی خیرین به نیازمندان پارسیانی

کمک بیش‌از 31میلیاردی خیرین به نیازمندان پارسیانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پارسیان گفت: مبلغ ۳۱میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان از برای رفع مشکلات مختلف نیازمندان این شهرستان، در سال گذشته هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان؛ محمود مصلح، رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان با اعلام این خبر گفت: مردم نوع‌دوست و خیرین سخاوتمند همیشه با حمایت‌های مادی و معنوی شان، یار و همراه کمیته امداد در راستای کمک به خانواده های ایتام نیازمند و اقشار آسیب پذیر تحت حمایت این نهاد هستند و همواره نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در مرتفع نمودن دغدغه ها، نیازهای ضروری و مشکلات اساسی این خانواده ها داشته اند و ما از این عزیزان بسیار سپاس گذاریم.

وی افزود: طی سال گذشته بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان کمک های خیرین و نیکوکاران در زمینه‌های مختلف و متنوع، در حوزه مشارکت های مردمی این نهاد جمع آوری شده است که این میزان مشارکت مردم شریف، نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۱۰۱ درصدی داشته است.

رئیس کمیته امداد پارسیان تصریح کرد: از مجموع کمک های جمع آوری شده مبلغ ۸ میلیارد و ۹۰۳میلیون تومان در قالب زکات، مبلغ ۴۶ میلیون تومان صدقه، مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، مبلغ 3 میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی ، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: هزینه کرد تمام مبالغ جمع‌آوری با کمک خیرین بزرگوار در سرفصل‌های مختلفی از جمله معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به امر ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تأمین هزینه های تحصیلی دانش‌آموزان، کمک به تهیه و تأمین لوازم ضروری برای نیازمندان و .... هزینه شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از