حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

فرمانده انتظامی بندرعباس خبر داد:

کشف 60 کیلو تریاک از یک منزل در بندرعباس

کشف 60 کیلو تریاک از یک منزل در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از از شناسایی یک محل دپو مواد مخدر و کشف 60 کیلو تریاک از یک منزل در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ عباس علی‌یاری در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه جلابی این شهرستان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و همکاری خوب مردمی از جابجایی و انتقال یک محموله مواد مخدر در پوشش قاچاق سوخت از شهرستان میناب به حسنلنگی و سپس مرکز شهرستان بندرعباس مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس افزود: مأموران پس از بررسی صحت موضوع، ضمن هماهنگی با سلسله مراتب فرماندهی و هماهنگی با مقام قضایی، با تشکیل تیمی و با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه‌های شمیل و حسنلنگی به محل واقع در روستای حسنلنگی بالا اعزام شدند.

علی‌یاری با اشاره به شناسایی منزل و محل دپو مواد مخدر، ابراز داشت: با رعایت کلیه جوانب ایمنی و حقوق مجاورین و همسایگان در بازرسی از منزل مورد نظر مقدار ۶۰ کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه مواد مخدر مکشوفه به یگان انتقال و تلاش مأموران برای دستگیری قاچاقچی مواد مخدر ادامه دارد، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، از عموم شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر را از طريق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از