حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/08 | 2024/04/27

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف 52 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

کشف 52 تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري ۳هزار و ۶۴۶ قاچاقچي و خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۵۲ تن انواع موادمخدر طي سال جاري در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از معاونت اجتماعی فراجای هرمزگان؛ علي‌اکبر جاويدان در مصاحبه رسانه ای در تشریح عملکرد پلیس استان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با همکاري و همدلي ساير عوامل انتظامي استان در راستاي مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد مقتدرانه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ، با پيگيري هاي شبانه روزي اقدامات اطلاعاتي و اشرافيت کامل بر محورهاي مواصلاتي فرعي و اصلي استان در سال جاري موفق شدند ۶۳۰ دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل موادمخدر را شناسايي و توقيف کنند.

 

وي با اشاره به اينکه در اين مدت،۵۲ تن و ۱۴۳کيلو انواع موادمخدر در استان کشف شده است، افزود: اين مقدار مواد کشف شده شامل ۴۱تن ترياک، ۹ تن حشيش ، ۱۴۳ کيلو هروئين و يک تن و ۶۴۱ کيلو شيشه، ۱۳ کيلو مرفین و ۳۴۶ کيلو ساير بوده است.

 

اين مقام ارشد انتظامي استان تعداد دستگيري معتادان کارتن خواب در سال جاري را ۱۱ هزارو ۲۷۰ نفر و دستگيري قاچاقچيان، خرده فروشان و توزيع کنندگان موادمخدر را سه هزار و ۴۶۴ نفر عنوان کرد.

جاويدان با اشاره به شناسايي و انهدام ۵۱ باند قاچاق کلان مواد مخدر، اظهار کرد: در طول سال جاري با اشراف اطلاعاتي حاکم در استان بر فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ۱۵۲ باب املاک و مستغلات؛ ۶۳۰ دستگاه انواع خودرو متعلق به قاچاقچيان توسط پليس استان توقيف و در مجموع هزار و ۶۴ ميليارد تومان ضربه به بنيان مالي قاچاقچيان وارد شده که در اين زمينه استان هرمزگان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با اشاره به تقديم ۶ شهيد مدافع وطن در طي سال جاري از مجموعه انتظامي استان در راستاي تأمين امنيت ايران اسلامي، خاطرنشان کرد: در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز نيز از ابتداي سال جاري تاکنون ۲۷ ميليون ليتر سوخت قاچاق کشف، ۱۴باند کلان قاچاق منهدم، ۶ هزار و ۵۸۳دستگاه خودرو و ۸۰ فروند شناور حامل و فعال در قاچاق کالا شناسايي و توقيف شده‌اند و مجموع ارزش مالي کالاهاي قاچاق کشف شده ۳ هزار و ۴۳۶ ميليارد تومان بوده و بالغ بر ۷ هزار پرونده در اين خصوص تشکيل شده است.

اين مقام ارشد انتظامي استان تصريح کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون در حوزه جرائم نيز با تلاش همه جانبه صورت گرفته ۹۳ باند حرفه‌اي سرقت منهدم و ۵۷ طرح با محوريت پليس آگاهي در استان اجرا شده و جمعا ۵۰ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان اموال سرقتي کشف شده به مالباختگان و صاحبان آنها عودت شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از