حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامي بندرعباس خبر داد:

کشف 29 هزار لیتر قاچاق سوخت در بندرعباس

کشف 29 هزار لیتر قاچاق سوخت در بندرعباس

فرمانده انتظامي شهرستان بندرعباس از شناسايي و توقيف يک دستگاه کاميون تانکر و کشف ۲۹ هزار ليتر گازوئيل قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ عباس علي ياري صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ماموران انتظامي پاسگاه حسن لنگي شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و جلوگيري از هدر رفت سرمايه ملي، روز گذشته حين گشت زني در حوزه استحفاظي به يک دستگاه کاميون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پليس اقدام به فرار کرد که پس از تعقيب و گريز، کاميون مورد نظر در ايست و بازرسي  متوقف و در بازرسي از آن ۲۹ هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف و ضبط کردند.

اين مسئول انتظامي، ارزش ريالي  سوخت قاچاق کشف شده از اين کاميون را برابر اعلام نظر کارشناسان ۱۰ ميليارد  ريال عنوان و تصريح کرد: در اين رابطه راننده خودرو دستگير و با  تشکيل پرونده  جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي و سوخت‌هاي کشف شده نيز به شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي استان انتقال شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بندرعباس ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در شناسايي و کشف جرايم از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان ازطريق  مرکز فوريت‌هاي پليس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترين زمان نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و پاک سازي محل اقدام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از