حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

فرمانده انتظامي استان هرمزگان خبر داد:

کشف ۶۰۰ کيلو مواد مخدر در هرمزگان

کشف ۶۰۰ کيلو مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از اجراي طرح ضربتي پاکسازي مناطق آلوده در سراسر استان و کشف ۶۱۹ کيلوگرم انواع مواد مخدر طی۷۲ ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ علي اکبر جاويدان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در راستاي برخورد جدي با قاچاق مواد مخدر و به منظور شناسايي و دستگيري توزيع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در محلات، با همکاري تيم‌هاي عملياتي در شهرستان‌هاي تابعه استان، طرح ضربتي پاکسازي مناطق آلوده استان را به مدت ۷۲ ساعت اجرا کردند.

وي افزود: در اجراي اين طرح با اشراف اطلاعاتي صورت گرفته و رصد عناصر اصلي قاچاق مواد مخدر، در چهار عمليات جداگانه صورت گرفته در شهرستان هاي جاسک، سيرک، بندرعباس و ميناب تعداد چهار قاچاقچي و عناصر اصلي و فعال در قاچاق مواد مخدر شناسايي و دستگير ودر بازرسي از منازل و مخفيگاههاي آنان ۳۲۱کيلو ترياک، ۱۲۲کيلو مواد مخدر روانگردان صنعتي شيشه و ۱۸۶کيلو حشيش جمعا ۶۱۹کيلوگرم انواع مواد مخدر، بيش از ۳ هزار عدد انواع قرص‌هاي روانگردان و چهار کيلو شربت متادون کشف و ضبط شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان اظهار کرد: در اين رايطه هفت دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسيکلت متعلق به قاچاقچيان توقيف، همچنين تعداد بيش از۱۰ هزار بوته خشخاش نيز با اقدامات عملياتي در مناطق صعب‌العبور و کوهستاني شهرستان بشاگرد امحاء شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با تأکيد بر استمرار اجراي طرح‌هاي عملياتي و پاکسازي مناطق آلوده در جاي جاي استان و قاطعيت پليس در اجراي اين طرح‌ها در قالب طرح‌هاي محله محور و آرامش در شهر، خاطرنشان کرد: در اجراي اين طرح در ۷۲ ساعت گذشته ضمن جمع آوري ۹۶ معتاد متجاهر و بلامکان در محلات، ۷۱ محله آلوده در مناطق مختلف و ۴۱ منطقه پيرامون مدارس و مراکز آموزشي پاکسازي شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از