حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/02/30 | 2024/05/19

Logo

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان مطرح کرد:

کسب رتبه اول محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی هرمزگان

کسب رتبه اول محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی هرمزگان

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: بسیج سازندگی از بدو تأسیس تا کنون اقدامات ارزنده‌ای در زمینه محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی انجام که همین مسئله باعث شد بسیج سازندگی هرمزگان رتبه اول کشوری در زمینه محرومیت‌زدایی را کسب کند.

یاسین باوقار در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج سازندگی و با اشاره به بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات سازندگی در این هفته اظهار کرد: بسیج سازندگی از بدو تأسیس تا کنون اقدامات ارزنده‌ای در زمینه محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی انجام که همین مسئله باعث شد بسیج سازندگی هرمزگان رتبه اول کشوری در زمینه محرومیت‌زدایی را کسب کند.
 
وی عنوان کرد: در همایش روز گذشته در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد بسیج سازندگی استان هرمزگان توسط رئیس بسیج مستضعفین کشور سردار سلیمانی، سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، رئیس بنیاد مسکن کشور و وزیر مسکن و راه و شهرسازی در زمینه محرومیت‌زدایی تقدیر شد و لوح تقدیر دریافت کردیم.
 
 مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان تصریح کرد: گروه جهادی شهدای گمنام نیز در حوزه ساخت پل‌های روستایی و راه‌های مواصلاتی به‌عنوان گروه جهادی برتر تجلیل شد و این آیین به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های ملی پخش شد.
 
 باوقار با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی هرمزگان در این هفته تصریح کرد: افتتاح راه روستایی کوهشاه به طول ۱۱ کیلومتر، بازگشایی راه روستایی سیرمند، توزیع ۵ هزار کولرگازی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که این توزیع نه‌تنها در هرمزگان بلکه در استان‌های بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان نیز با محوریت هرمزگان توزیع خواهد شد.
 
 وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه بین نیازمندان هرمزگان و ۸۰ سری به مددجویان بهزیستی اهدا خواهد شد، گفت: افتتاح ۱۰ باب مسکن مددجویی، تسطیح ۳۰ هکتار از اراضی حاجی‌آباد، ویزیت رایگان، اعزام پنج گروه تیم پزشکی از سایر برنامه‌های بسیج سازندگی در این هفته است.
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از