حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

بازخوانی فعالیت‌های بسیجیان هرمزگان؛

#چوک_پهلون ترند ۸ تویتر فارسی شد

#چوک_پهلون ترند ۸ تویتر فارسی شد

مسئول فضای مجازی بسیج استان هرمزگان از ترند شدن هشتگ بومی #چوک_پهلون در تویتر فارسی خبرداد.

موسی زاهدی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: به همت بسیجیان گردان‌های سایبری استان هرمزگان با محوریت هفته‌ی بسیج و بازخوانی رشادت‌های بسیجیان جان بر کف در همه عرصه‌ها، هشتگ بومی #چوک_پهلون به همراه هشتگ کشوری #بسیج_مردم در تویتر ترند ۸  تویتر فارسی شد.

مسئول فضای مجازی بسیج استان هرمزگان گفت: این موضوع نشان می‌دهد که هشتگ #چوک_پهلون هم تولید کننده منحصر به فرد بیشتری داشته است و هم نسبت محتوای تولیدی آن در نسبت به بازنشر بیشتر بوده است.

این مقام مسئول ابراز داشت: همینطور بازخوانی این فعالیت‌ها با هشتگ #امید_ملت در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فعالان فضای مجازی بسیج استان هرمزگان انتشار یافت.

زاهدی تاکید کرد: در این رزمایش سایبری بیش از ۶ هزار پست و توییت‌ توسط فعالان فضای مجازی بسیج از نقاط مختلف استان انتشار یافت که تمامی آنها بازخوانی فعالیت‌های جهادی بسیجیان استان درهمه عرصه‌ها بوده است.

وی خاطر نشان ساخت: در این رزمایش فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان بشاگرد، کیش، بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، جاسک، پارسیان، قشم و حاجی آباد فعالیت داشتند.

وی تمرکز بر تبیین و ادراک‌سازی و تولید تصویر از نقش‌آفرینی بسیج در شاخص‌های رضایتمندی عمومی وتمرکز بر نشان دادن تلاش‌ها و اقدامات بسیج استان هرمزگان در راستای پاسخ بر انتظارت و مطالبات مردم از شاخصه‌های راهبردی تولیدات با محوریت هشتگ #چوک_پهلون عنوان کرد.

زاهدی تصریح کرد: شاخصه هدفمند تولیدات محوری در این رزمایش تبیین فعالیت‌های بی‌نظیر بسیج در همه عرصه‌ها خصوصاً فعالیت‌های سازندگی و عمرانی بسیج در سطح نواحی و بازخوانی افتخارات و حضور بسیجیان در همه میدان‌ها می‌باشد.

وی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی بسیج تا پایان آذرماه به تولید محتوا ادامه خواهند داد؛ گفت: عمده فعالیت اجرایی در بستر اینستاگرام؛ تویتر؛ تمامی پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از