حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان:

پیش‌بینی ۱۴۴۹شعبه أخذ رأی در هرمزگان

پیش‌بینی ۱۴۴۹شعبه أخذ رأی در هرمزگان

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان، گفت: با هدف برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه، تا کنون جلسات متعددی در سطح استان تشکیل شده است.

محمدجواد خجسته در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: این روزها پیگیر برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم، لذا طی روزهای گذشته، شاهد بررسی صلاحیت‌ توسط شورای نگهبان هستیم که ۱۹ خردادماه سال جاری، آخرین روز بررسی صلاحیت‌ها در مرحله اول بود که در مرحله بعد ممکن است شورای نگهبان قصد داشته باشد نتایج تکمیل‌تری را اعلام کند.

وی در ادامه افزود: به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در استان هرمزگان، تمهیداتی از قبیل تعیین شعب و اعضای آن در استان اندیشیده شده که موضوع تعیین شعب در حال انجام است، و سپس اعضای آن تعیین خواهند شد، همچنین فراهم کردن مقدمات پشتیبانی انتخابات در حال انجام است‌.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان سپس تصریح کرد: ستاد انتخابات استان هرمزگان، با هدف برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه، تاکنون جلسات متعددی را تشکیل داده است، همچنین اعضای هیأت‌های اجرایی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه نیز جلسات خود را برگزار خواهند کرد، همه اینها برای برگزاری انتخاباتی پرشور بسیج شده‌اند.

خجسته بیان داشت: مردم فهیم، ولایت‌مدار و قدرشناس استان هرمزگان همراه با سراسر کشور، در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پرشور دارند و با بصیرت و آگاهی، به کاندیدای اصلح، رأی خواهند داد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، یک‌هزار و ۴۵۱ شعبه درنظر گرفته شده بود، گفت: فرآیند تعیین شعب اخذ رأی توسط اعضای ستاد انتخابات استان هرمزگان به اتمام رسید و بر این اساس، یک‌هزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رأی برای کل استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود تشریح کرد: از مجموع شعب تعیین‌شده، ۶۴۲ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه مرکز استان، ۵۴۲ شعبه نیز برای دریافت رأی مردم حوزه انتخابیه شرق استان و ۲۶۵ شعبه برای حوزه‌ انتخابیه غرب هرمزگان اختصاص یافته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از