حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان:

پیشرفت ورزش در حوزه قهرمانی اولویت‌ است

پیشرفت ورزش در حوزه قهرمانی اولویت‌ است

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: توسعه و پیشرفت ورزش در حوزه قهرمانی و همگانی از موضوعات بسیار مهم و جزو اولویت‌ها استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ مظفر مهری خادمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان جلسه اظهار کرد: تقویت نگرش اسپانسری و سرمایه‌گذاری در ورزش می‌تواند تأثیرگذار باشد و به تحول ورزش استان کمک کند.

 وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت ورزش در حوزه قهرمانی و همگانی از موضوعات بسیار مهم و جزو اولویت‌ها استان است.

 متولی ورزش و جوانان استان از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان درخواست داشت: همه روسای ادارات شهرستان‌ها موظف هستند از تمامی مجموعه‌های ورزشی از جمله باشگاه‌های ورزشی در شهرستان تحت مدیریت به طور مستمر بازدید و گزارش‌ها برنامه‌هایی که در شهرستان اجرا می‌گردد را به‌موقع به اداره کل ارسال نمایند و نسبت به بیمه مسئولیت مدنی و نصب دوربین مداربسته اماکن ورزشی زیرمجموعه خود اهتمام لازم را داشته باشند.


 خادمی نسب بیان کرد: برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه‌ریزی‌های هدف‌دار داشته باشیم؛ زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.


 در ادامه این جلسه معاونین، مسئولین ستادی اداره کل، روسای ادارات شهرستان‌های استان، گزارشی از عملکرد حوزه خود را ارائه نمودند.


 لازم ذکر است، جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با حضور مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل، مسئولین واحدهای اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان با موضوع هماهنگی برنامه هفته تربیت‌بدنی و ورزش، ارائه گزارش ماده ۵ و عملکرد ۶ماهه شهرستان مربوطه برگزار شد.


انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از