حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

ائمه جمعه هرمزگان تأکید کردند:

پیروز نهایی جبهه مقاومت است

پیروز نهایی جبهه مقاومت است

ائمه جمعه هرمزگان با تأکید بر اینکه پیروز نهایی، جبهه مقاومت است، گفتند: دست آمریکا در پشتیبانی از اسرائیل جنایتکار در غزه بر همگان نمایان شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ ائمه جمعه هرمزگان با تأکید براینکه پیروز نهایی جبهه مقاومت است، اظهار کردند: دست آمریکا در پشتیبانی از اسرائیل جنایتکار در غزه بر همگان نمایان شده است.

پیروز نهایی جبهه مقاومت است

 اقتدار جبهه مقاومت روز به روز بیشتر می‌شود

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا به حمله تروریستی آمریکا و هم پیمانانش به یمن اشاره کرد و افزود: این حمله تروریستی را محکوم می‌کنیم این اقدام نقض قوانین بین‌المللی است آمریکا با این کار ثابت کرد که شریک اصلی اسرائیل در کشتار بی رحمانه مردم غزه است.

 

امام جمعه پارسیان با بیان اینکه اقتدار جبهه مقاومت روز به روز بیشتر می‌شود دوران بزن در رو تمام شده است توقیف نفتکش آمریکا توسط ارتش قهرمان در مقابل دزدی محموله‌های نفتی ایران در سال قبل، یکی از مصادیق این اقتدار است، گفت: آمریکا توان جنگ طولانی مدت با مبارزان یمنی را ندارد اگر این کار را بکند در باتلاقی وارد می‌شود که راه نجاتی نخواهد داشت.

 

وی عنوان کرد: مقاومت گزینه‌های متنوعی در اختیار دارد که می‌تواند در جبهه‌های مختلف دشمن را به زانو درآورد؛ به آمریکا و همپیمانانش در منطقه می‌گوییم با این اقدامات ظالمانه مردم یمن و مسلمانان منطقه دست از فلسطین نخواهند کشید؛ به آنها هشدار می‌دهیم با دم شیر بازی نکنند و الا جبهه مقاومت همه منافع شما را در اقصی نقاط عالم به آتش خواهند کشید.

پیروز نهایی جبهه مقاومت است

 انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی است
 
حجت‌الاسلام شریفی گفت: راهبرد امام (ره) آوردن مردم به وسط میدان بود و شگرد دشمن خروج مردم از میدان و صحنه است، دشمنان عنود برای خارج کردن مردم از صحنه تلاش می‌کنند مردم را نا امید و مأیوس کنند، مشکلات را بزرگ نمایی می‌کنند و کمبودها را به رخ بکشند راه مقابله با نقشه دشمنان کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه این است که مردم در مسائل سیاسی، اقتصادی، انتخابات و حتی امنیتی حضور فعال داشته باشند غزه مصداقی عینی قدرت عظیم مردم است که با صبر و ایستادگی خود آمریکا و رژیم صهیونیستی را عاجز کرده‌اند.
 
امام جمعه بندرلنگه تصریح کرد: انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی است، انتخابات فرصت مهم ارائه ایده‌هاست در واقع رقابت انتخاباتی معرض نمایش ایده‌های مختلف در خصوص مشکلات کشور است که اگر به درستی انتخاب نشود ایده‌ای بن بست گرا فرصت پیدا می‌کند جهت کشور را عوض کند و موجب سرخوردگی و فروپاشی اجتماعی شود، بنابراین نگاه انتخاب کنندگان باید به سمت و سوی اشخاص و جریان‌هایی باشد که برای تحول مورد نظر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) دارای ایده‌ای نو باشند.
 
شریفی در پایان خاطرنشان کرد: توقیف نفت کشی که سال قبل، نفت جمهوری اسلامی را جهت سرقت در اختیار قرار داده بود، که توسط ارتش جمهوری اسلامی این پیام را به دنیا مخابره کرد هر کشوری در هر جایی اگر منافع ایران را نادیده بگیرد نمی‌تواند از تیر خشم و انتقام نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در امان بمانند و در زمان و مکان مناسب خیانت آنها پاسخ داده خواهد شد و تهران اعمال دشمنانش را فراموش نکرده و در فرصتی مناسب تلافی خواهد کرد و این به معنای استقلال، اقتدار، عزت و ایجاد باز دارندگی لازم و معنادار است.

پیروز نهایی جبهه مقاومت است

داعش نوکر و عمله صهیونسیم جنایتکار است

امام جمعه میناب با اشاره به تحرکات اخیر داعش گفت: داعش یار کمکی بلکه نوکر و عمله صهیونسیم است و داعش از آغاز عملیات طوفان الأقصی به شکل محسوسی تحرکات خودش را آغاز کرده است هم در سوریه، هم در عراق و هم در کشور عزیزمان ایران اسلامی.

 

ابراهیمی با اشاره به خصوصیات جنایت تروریستی بزدلانه که داعش در شهر کرمان مرتکب شد، مطرح کرد: القای نا امنی در جمهوری اسلامی ایران؛ چون می‌دانند که یکی از امتیازات کشور ما امنیت داخلی آن است هدف دشمنان این است که ایران با معظل ناامنی مواجه کند.

 

وی بیان کرد: وادار کردن کشورمان به جنگ با رژیم جعلی اسرائیل، عملیات تروریستی هشت روز بعد از اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ترور سردار رشید اسلام سید رضی موسوی در سوریه و یک روز بعد از ترور صالح العاروری معاون نائب رئیس دفتر سیاسی حماس صورت گرفته است.

 

امام جمعه میناب با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سعی دارد که جنگ غزه را به جنگی گستره در منطقه تبدیل کند، گفت: سومین هدف دشمن از حمله تروریستی در کرمان زیر سوال بردن اعتبار بازدارندگی ایران اسلامی است؛ ما دنبال تقابل مستقیم با رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نبوده‌ایم بلکه در قالب تقویت محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه تلاش کرده‌ایم و به تلاشمان ادامه خواهیم داد.

پیروز نهایی جبهه مقاومت است

رقابت سالم در انتخابات بر مبنای قانون است

حجت‌الاسلام خسروی افزود: مهم‌ترین راهبردهای دشمن در انتخابات، تلاش در جهت عدم برگزاری انتخابات، برگزاری انتخابات با مشارکت حداقلی، دوقطبی‌سازی مخرب در کشور و ایجاد آشوب و تفرقه، تخریب جریان انقلاب، حمله به نهادهای انقلابی و تردید آفرینی در صحت و نتیجه انتخابات است و اما راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام عزیز رهبری، برگزاری به موقع و منظم انتخابات بر مبنای قانون، مشارکت حداکثری در انتخابات، حفظ سلامت انتخابات، امنیت انتخابات، رقابت سالم در انتخابات بر مبنای قانون و رعایت اخلاق اسلامی و انتخاب اصلح است.

 

امام جمعه موقت حاجی‌آباد با اشاره به پیش‌رو بودن شهادت امام هادی علیه‌السلام گفت: امام هادی (ع) مثل پدرشان امام جواد علیه‌السلام و فرزندشان امام حسن عسکری علیه‌السلام در سن جوانی به شهادت رسیدند و کتاب جامعه کبیره از امام هادی(ع) است و یکی از ویژگی‌های امام هادی (ع) و دیگر ائمه، پاک کردن جامعه و مردم است به گونه‌ای که در روایات آماده است که امام اعتقادات مردم را تطهیر و پاک می‌کند.

 

وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی دنبال این است که نیروهای خود در شمال غزه را برای کاهش تلفات انسانی کاهش دهد؛ زیرا رژیم غاصب به آن اهدافی که دنبال آن بوده نرسید و آمریکا وزیر خارجه خود را مامور کرده است که بعضی از کشورهایی که می‌توانند روی غزه تاثیر گذار باشند با آنها مذاکره کند تا ابتدا آبروی رفته اسرائیل را جمع کنند و سپس آن چیزی که در میدان جنگ و مبارزه نتوانستند بدست بیاورند در میدان دیپلماسی و گفتگو به آن دست یابند.

پیروز نهایی جبهه مقاومت است

اسرائیل جنایتکار برای هلاکت عجله دارد

حجت‌الاسلام ذاکری با اشاره به اینکه ایده تحول‌آفرین شاخصه اصلی کاندیدای پیروز انتخابات آینده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: با انتخابات تحول ایجاد می‌شود و پایه تحول انتخابات است.

 

وی افزود: انتخابات یک فرصت مهم  اجتماعی است در واقع انتخابات فرصت انتخاب ایده‌هاست واگر به درستی انتخاب نشود ایده‌ها به بن بست‌گرا فرصت میابد جهت کشور و سیاست‌های آن تعیین کند.

 

امام جمعه جاسک با اشاره به تحقق رویای دیرینه ایران و افزایش حضور در دریای سرخ مطرح کرد: ناوشکن البرز نیروی دریایی ارتش با عبور از تنگه باب المندب وارد دریای سرخ شد؛ دریای سرخ وتنگه باب المندب نقش و اهمیت برجسته‌ای در اقتصاد و تجارت جهانی ایفا می‌کند.

ذاکری ادامه داد: تلاش آمریکا برای تشکیل یک ائتلاف دریایی علیه یمن به بهانه حمله یمنی‌ها به منافع و کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی ضرورت حضور ایران را دو چندان کرده است.

 

وی با اشاره به حمله آمریکا به یمن تأکید کرد: خود اسرائیل هم برای از بین رفتن و هلاکت عجله دارد.

پیروز نهایی جبهه مقاومت است

آمریکا غرق در باتلاق خودش است

حجت‌الاسلام جاودان امام جمعه بوموسی تأکید کرد: دروغگو بودن آمریکا برای ما ثابت شده است برای ملت های انقلابی دروغگو بودن آمریکا ثابت شده است و الان داریم می‌بینم به همراه عربستان سعودی و مزدورانش، ۹ سال روی سر زن و بچه، نظامی و غیرنظامی هر چه توانستند بمب ریختند ولی در نهایت این یمن بود که سربلند شد ؛ان شاءالله همانطور که رهبر یمن گفتند پاسخ قاطع خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه آمریکا بعد از انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر تحقیر می شود، مطرح کرد: امروزه توسط یک ملتی که ۹ سال در بمباران آنها بودند دارند ضربه می‌خورند؛ تمامیت هیمنه آمریکا با وجود با برکت انقلاب اسلامی و حرکت رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) شکست خورده است.

 

امام جمعه موقت بوموسی خاطر نشان کرد: آمریکا در باتلاق خودش دارد فرو می رود همین دیروز برادران عزیزمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان نفتکش آمریکایی که در سال گذشته نفت ما را به یغما برد با وجود تغییر اسم رزمندگان ارتشی ما حق ملت انقلابی ما را گرفتند و آمریکا و بریتانیا که زمانی دریا ها و اقیانوس‌ها محل جولانگاهشان بود نتوانستند هیچ غلطی کنند.

پیروز نهایی جبهه مقاومت است

آمریکا بازنده اصلی میدان غزه است

امام جمعه رودان با اشاره به حوادث منطقه و شکست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در رسیدن به اهداف شان در غزه تصریح کرد: امروز پس از سه ماه آدم‌کشی هیچ خبری از مارش پیروزی صهیونیست‌ها نیست و تصاویر یادگاری در چند بیمارستان و ساختمان متروکه هیچ دستاوردی برای دن‌کیشوت‌های صهیونیست نداشته و آنچه مشهود می‌باشد، درماندگی اسرائیل و قدرت حماس و مقاومت غزه است.

حجت‌الاسلام بارانی، آمریکایی‌ها را بازنده اصلی میدان غزه ارزیابی کرده و افزود: امروز خبری از هیمنه و ابرقدرتی آمریکا نیست به گونه که کشور کوچکی مانند جیبوتی زیر بار دستور آن‌ها نمی‌رود و یمن قهرمان باب المندب را به جهنم آمریکایی‌ها تبدیل کرده است.

وی با اشاره به تصویب قطعنامه شورای امنیت علیه یمن بیان کرد: شورای امنیتی که بعد از چندماه و مشاهده نسل کشی در غزه یک قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی صادر نکرد اما اینگونه علیه مردم مقاوم یمن موضع گیری می‌کند لذا همه این حوادث به ما می آموزد که باید قوی شویم و روی پای خود بایستیم و الا ملت ضعیف خوار و حقیر است و در لحظه خطر هیچ کدام از مدعیان بین المللی به فریاد او نمی‌رسند زیرا وقایع اخیر بار دیگر اثبات کرد که نهادهای بین المللی چیزی جز ابزار سواستفاده مستکبرین نیستند و هیچ خاصیتی به غیر از تامین منافع آن‌ها ندارند.

پیروز نهایی جبهه مقاومت است

ملت‌هایی که به آمریکا اعتماد کردند ضربه خوردند

امام جمعه جزیره کیش گفت: ۲۵ دی ماه روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی است؛ تاریخ بخش مهم و اساسی یک ملت است، جای جلاد و شهید عوض نشود اگر مسئولی گروه خاصی برایش اولویت باشد و مردم را اولویت خود قرار ندهد صلاحیت مسئولیت خود را ندارد خیلی از ما ولایت مدار هستیم اما اگر به فکر مردم نباشیم وظیفه خود را انجام نداده‌ایم اگر مسئولین مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند مردم هم قطعاً دلشان با انقلاب است.

 

بی‌نیاز ادامه داد: هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد مانند صدام، اوکراین و این ثابت شده هر کسی به آمریکا غرب و اسرائیل تکیه کرده است خیانتش را دیده است.

 

وی با اشاره به جنگ غزه گفت: جنگ زمینی را شروع کرد که حماس را نابود کند، حدود سه ماه است که جنگ زمینی را شروع کرده است و در آینده نزدیک خسارت‌های رژیم صهیونیستی مشخص خواهد شد آنها شکست خوردند ولی طاقت گفتن آن را ندارد برای اینکه هواس مردم را از شکست خود پرت کنند ممکن است دست به عملیات‌های دیگری بزند مانند بمباران کردن‌ها در لبنان و مناطقی دیگر.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از