حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/04/15 | 2024/07/05

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

پیروز انتخابات، ملت شریف ایران اسلامی است

پیروز انتخابات، ملت شریف ایران اسلامی است

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: هر آنچه رقم نتیجه بخورد پیروزی ملت شریف ایران اسلامی است و ما بازنده نیستیم و هیچ جناحی و گروهی و فردی و جمعی بازنده ملت همیشه پیروز است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، سردار اباذر سالاری، صبح امروز در حاشیه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در مسجد قدس بندرعباس اظهار کرد: امروز آغاز فرایند مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور شاهد هستیم و به لطف الهی شاهد حضور مردم همیشه در صحنه هرمزگان که بتوانیم یک حماسه بزرگ را رقم بزنیم.

وی افزود: حماسه انتخابات ایران اسلامی که در دنیا بی‌نظیر و دشمن‌شکن است با حضور همه آحاد ملت عزیز و به ویژه زنان و مردان و جوانان هرمزگان نیز سهیم هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: می‌بایست به برکت فرصتی که خداوند عنایت نموده در سرنوشت ایران اسلامی سهیم باشیم و به یاد همه شهدا گرانقدر و امنیت و مدافعین حرم و شهید جمهور با یک حضور پر رنگ و حماسی در انتخابات سرنوشت انقلاب را رقم بزنیم .

سالاری ادامه داد: هر آنچه رقم نتیجه بخورد پیروزی ملت شریف ایران اسلامی است و ما بازنده نیستیم و هیچ جناحی و گروهی و فردی و جمعی بازنده ملت همیشه پیروز است و میزان رأی مردم است و هر آنچه از دل صندوق رأی باشد.

وی افزود: برای اعتلای نظام و انقلاب و با حضور و مشارکت همه مردم همراهی کنند در انتخابات سرنوشت ساز است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از