حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه بندرعباس:

پوزه دشمن در انتخابات امسال به خاک بمالیم

پوزه دشمن در انتخابات امسال به خاک بمالیم

امام جمعه بندرعباس با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی گفت: به فضل الهی پوزه دشمنان در انتخابات سال جاری به خاک مالیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار کرد: سفارش می‌کنم در حوزه بندگی همیشه خدا را حاضر ببینید، در امور زندگی‌مان خدا را ناظر ببینیم واز خدا بترسیم و به خدا امید داشته باشیم.

امام جمعه بندرعباس افزود: در امور زندگی همیشه نگاهمان به این باشد که خداوند متعال چه چیزی را برای ما مقدر کرده و به همین جهت خودم و بندگان خدا را به تقوای الهی سفارش می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به سالروز وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت ام‌البنین (ع) ابراز کرد: در آستانه سالروز وفات بانوی بزرگ اسلام، مادر شهدا، بانو ام البنین هستیم و روز تکریم از مادران شهدا نیز می‌باشد.

 وی با بیان اینکه حضرت ام‌البنین (س) ذوب در ولایت بود، گفت: آن حضرت فدایی بود و این بانوی بزرگ اسلام ذوب در خورشید ولایت اباعبدالله الحسین (ع) بود، ذوب در خورشید ولایت امیرالمومنین (ع) بود، وقتی که به همسری امیرالمومنین(ع) برگزیده شد آمد در خانه امیرالمومنین با افتخار به بچه‌های حضرت زهرا خدمت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  مسئله جوانی جمعی در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: استان ما دومین استان جوان کشور می‌باشد که جای خوشحالی دارد و همچنین در نامگذاری‌های اسامی فرزندان نشان می‌دهد که استان ما چقدر نسبت به این مسئله اهمیت دارد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، از هزار نام انتخابی اول برای دختران نام فاطمه و برای پسران نام محمد انتخاب شده است و این انتخاب شما مردم استان هرمزگان بوده است که حاوی پیام‌های زیادی می‌باشد که در این ۱۰ انتخاب نخست اسامی، بیش از ۸۰ درصد آن از اسامی و متبرک خداوند و ائمه اطهار استفاده شده است و نشان از ایمان بالای مردم این استان می‌باشد.


امام جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش روی بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات مهمی را پیش روی داریم و باید برای آن آماده شویم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اتکاء به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آقا فرمودند دشمن بعد از آن آشوب و بلواهایی که راه انداخت چشم امید دشمن به این است که مردم را از مظهر اقتدار یعنی انتخاب دور کند.
 وی ادامه داد: حضرت آقا چهار راهبرد را در مسئله انتخابات مطرح فرمودند که اولویت اول برای مشارکت حداکثری مردم، اولویت دوم رقابت، و اولویت‌های سوم و چهارم سلامت و امنیت می‌باشد و این چهارراه برد رهبر عزیز انقلاب در بحث انتخابات است که باید عزیزان رسانه‌ها، خبرگان، فرهنگیان و همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند روی این مسئله کار کنند، تلاش کنند و به مردم روشنگری بدهند تا ان‌شاالله امسال پوزه دشمن را در انتخابات به خاک بمالیم.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به آمارهای افزایشی طلاق در این استان اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته آمار طلاق در این استان رو به افزایش بوده است که طبق آمار ارائه شده ۱۸ درصد کل طلاق‌های کشور در این استان رخ داده است و این آمار خیلی نگران کننده است و باید تلاش کنیم این آمار روند کاهشی داشته باشد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ استان هرمزگان عدد بالایی را در ثبت طلاق به ثبت رسانده است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم این اتفاق کمتر رقم بخورد.

وی در پایان با اعلام خبری امیدبخش در این رابطه گفت: اما خوشبختانه در هشت ماهه سال جاری آمار طلاق  در استان هرمزگان کاهش پیدا کرده است و نسبت به سال قبل کاهش داشته ایم و باید به زوج‌های جوان کمک دهیم این آمار را انشاءالله کاهش دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از