حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

دادستان سیریک خبر داد:

پلمپ ۶ واحد صنفی متخلف در سیریک

پلمپ ۶ واحد صنفی متخلف در سیریک

دادستان شهرستان سیریک گفت: ۶ واحد صنفی متخلف در سیریک بیش از ۶۰۰ میلیون ریال جریمه و در نهایت پلمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از مهر، محمد رضا محمدی با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی، و تلاش برای ایجاد محیط امن در فضای بازار برای خریداران و مصرف کنندگان، بیان کرد: ظهر امروز طی گشت مشترک و با حضورمیدانی، دادستان سیریک، بازرس صمت، اتاق اصناف، پلیس اماکن، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان، شش واحد صنفی متخلف به دلیل عدم درج قیمت، گرانفروشی و دریافت اضافه وجه جریمه و در نهایت پلمب شدند.

 وی با بیان اینکه، واحد صنفی متخلف سیریک بیش از ششصد میلیون ریال جریمه شدند، افزود: پس از بازرسیهای انجام شده به واسطه گشت مشترک، تخلف شش تا از این واحدها محرز و پرونده هایی به ارزش ششصد میلیون ریال برای آنها تشکیل و دستور پلمپ این تعداد از واحد های صنفی متخلف نیز صادر شد.

دادستان سیریک با اشاره به اینکه، دستور پلمپ تعدادی از واحد های صنفی در رسته تعویض روغنی، تعمیرگاه، میوه فروشی و رسته کارواش صادر شد، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایان سال تیم های نظارت ویژه ای با دستور دادستان برای رصد بازار فعال شده است. 

محمدی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در راستای حقوق شهروندی خود هر گونه تخلف صنفی را به واحد بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف سیریک و به شماره تلفن ۱۲۴ واحد بازرسی اطلاع دهند، تا پس از بررسی برابر با قانون با متخلفین برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از