حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/02/11 | 2024/04/30

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید داوری؛

پشتیبان روحانیت باشید تا اسلام شکست نخورد

پشتیبان روحانیت باشید تا اسلام شکست نخورد

شهید داوری در وصیت‌نامه‌اش آورده است: بدانید اگر روحانیت شکست بخورد اسلام شکست خواهد خورد، پشتیبان امام راحل و روحانیت باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهید عبدالله داوری در بخشی ازوصیت‌نامه‌اش که یکم اسفند ۶۲ دوسال قبل از شهادتش آن را نوشته، خطاب به پدر و مادرش آورده است: بعد از شهادتم شما را به صبر و نماز سفارش می‌کنم اگرچه کوچکتر از این حرف‌ها هستم اما «وذکر فان الذکری تنفع المومنین» و صبر را از قرآن بیاموزیم «یا ایها الذین امنوا استینوا بالصبر و الصلوه ان الله مع الصابرین».

وی افزوده است: در شب‌های جمعه فراموشم نکنید، برادرانم تقوی را فراموش نکنید ای پدر و مادرم مهربانم از جانب من از همه دوستان و آشنایان و همسن و سالانم حلالیت بطلبید چون این دنیا هرچه قدر مشکل شد به مشکلی یک لحظه از آن دنیا نیست.

این شهید دفاع مقدس خطاب به پدرش آورده است: پدر عزیز من نذری داشتم که خودم نتوانستم آن را ادا کنم، نذر من کشتن یک گوسفند بود از شما خواهشمندم که این نذر من را ادا کنید.

شهید داوری با بیان این جمله که این را بدانید اگر روحانیت شکست بخورد اسلام شکست خواهد خورد، به پشتیبانی از امام راحل و روحانیت سفارش کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از