حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مجری طرح ملی در مسیر آرامش تاکید کرد:

پشتیبانی خیرین عامل ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه

پشتیبانی خیرین عامل ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه

مدیر گروه کشوری فرهنگی تبلیغی شیفتگان حضرت رضا(ع)، از کمک‌های خیرین به عنوان پشتوانه اصلی در ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه یاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام والمسلمین اشکان صادق‌نژاد مدیرگروه فرهنگی تبلیغی شیفتگان حضرت رضا(ع) به همراه تعدادی از مربیان و فعالان نهج‌البلاغه در منزل تنی چند از خیرین که با حمایت‌های مالی و معنوی خویش در برنامه‌های طرح ملی در مسیر آرامش (هرهفته ۱۵ دقیقه با نهج‌البلاغه) همکاری داشتند حضور یافت.

 

مبلغ برتر کشوری با اشاره به برخی از فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، تبلیغی، جهادی، اجتماعی این گروه در سطح کشور به صورت حضوری و مجازی افزود: با لطف حضرت حق و کمک برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی نهج‌البلاغه یاور در صنوف مختلف، هزینه‌های اجرای فعالیت‌های این گروه تامین شد اما کافی نبود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق‌نژاد در ادامه با توجه به ضرورت فرهنگ‌سازی در نذورات نهج‌البلاغه جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی برای تبلیغ و ترویج اقیانوس پرمحتوای نهج‌البلاغه در سطح کشور بار دیگر تاکید کرد و گفت: کسانی که خداوند سبحان به آنان تمکن مالی داده است برای نهج‌البلاغه، برنامه‌های جهادی و فرهنگی و آموزشی هزینه کنند چراکه سرمایه و ظرفیتی ارزشمند هستند تا با کمک آنان، زمینه‌های رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان و سایر اقشار فراهم شود.

 

مجری طرح ملی در مسیر آرامش با بیان اینکه همکاری خیرین، فرهنگ و انسان‌ساز است اظهار امیدواری کرد: در فعالیت‌های چشمگیر و گسترده این طرح در آینده با همیاری و مشارکت دیگر خیرین، شاهد شکوفایی بیش از پیش نهج‌البلاغه خواهیم بود.

 

در پایان این دیدار معنوی، به منظور قدردانی از حمایت‌ها و زحمات خیرین نهج‌البلاغه یاور، لوح تندیس و یک جلد قرآن و نهج‌البلاغه اهدا شد.

 

گفتنی است، این گروه به منظور ترویج نهج‌البلاغه، در اربعین سال‌جاری، ۲۰۰ مربی را به عراق اعزام کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از