حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1402/12/07 | 2024/02/26

Logo

میز ارتباطات مردمی در آبفای هرمزگان راه‌اندازی شد؛

پاسخگویی به مطالبات توسط مشاور مدیرعامل آبفای کشور

پاسخگویی به مطالبات توسط مشاور مدیرعامل آبفای کشور

همزمان با دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به هرمزگان، مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور پاسخگوی مطالبات مردم در قالب میز خدمت ارتباطات مردمی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ همزمان با دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان هرمزگان، مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور به اتفاق مدیرعامل و معاونان آبفای هرمزگان در این سفر سه روزه پاسخگوی مطالبات مردم در قالب میز خدمت ارتباطات مردمی هستند.

 در سه روز استقرار میز ارتباطات مردمی در شهر بندرعباس، محمد رسولی امین مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور به همراه عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل و معاونان آبفای استان، ضمن ملاقات مردمی، پاسخگوی مطالبات و شکایات مردم در حوزه فعالیت‌های این شرکت هستند.

محمد رسولی امین  در سفرهای استانی دولت که در میز ارتباطات مردمی حضور دارد، اظهار کرد: پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب استان هرمزگان در میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت نیرو از اقدامات قابل توجه دولت به مردم شریف استان هرمزگان است.

نماینده تام الاختیار شرکت مهندسی آبفای کشور با اشاره به اهمیت میز ارتباطات مردمی افزود: دیدار چهره به چهره با مردم می‌تواند فاصله شهروندان با مسئولان را کم کند و موجب تسریع در خدمت رسانی شود.

رسولی امین اضافه کرد: ما برای پاسخگویی و حل مشکلات مردم هرمزگان از امروز چهارشنبه تا روز جمعه در بندرعباس آماده پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مردم هرمزگان هستیم.

گفتنی است، میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو با حضور مریم کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات و محمد محمدزاده مدیرکل دفتر بازرسی و عملکرد وزارت نیرو به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزیر نیرو و همچنین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در باشگاه آبفا واقع در پشت بیمارستان شهید محمدی دایر است و مردم می توانند از ۱۱ تا ۱۳ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای ارائه مشکلات و درخواست های خود مراجعه کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از