حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/03/01 | 2024/05/21

Logo

با حضور کاروان زیر سایه خورشید؛

پارسیان عطر و بوی امام هشتم گرفت

پارسیان عطر و بوی امام هشتم گرفت

کاروان زیر سایه خورشید، صبح امروز ویژه برنامه‌های خود را در شهرستان پارسیان آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ در روز ولادت دخت موسی بن جعفر (ع) کاروان خورشید با پرچم علی بن موسی الرضا (ع) بوی دیگر را در شهر پارسیان رقم زد و حال و هوای امام رضایی را در این بوجود آورد.

خادمین حرم امام رضا(ع) خودشان آمدند و کوهی از دلتنگی مردمی که رفتن به پابوس امام رئوف برایشان سخت است و چه زیبا گفت آن کلام نورانی را که من در همین دنیا به زیارت شما خواهم آمد و در آن دنیای که همه محتاجند از شما حمایت می‌کنم.

آقایی که ضامن آهو شد و ضمانت میهن اسلامی شده که سال‌هاست بر خود می بالد که خادم صحن و سرای ملکوتی قطعه ای از بهشت شده است.

حجت‌الاسلام محمد نجات محمد سخنران استان قدس رضوی در جمع مردم پارسیان در حسینیه چهارده معصوم بوچیر گفت: امروز در این شهر خیل کثیری از مرد و زن آمدند که طواف کنند پرچم علی بن موسی الرضا (ع)؛ و عشق و ارادت خود را در طبق اخلاص قرار دادند.

وی افزود: براستی که عشق امام رئوف پیر و جوان نمی‌شناسد و در تمام ایران اسلامی پخش شده است، و شما مردم امروز بوی امام رضا(ع) را استشمام کردید و اگر خود امام (ع) بیاید که حتما آمده چی خواهد شد.

روحانی کاروان زیر سایه خورشید در غرب هرمزگان ادامه داد: این مجلس با حضور پر رنگ زنان، تداعی‌کننده زنان نوبان است که مهریه خود را دادند تا در تشییع پیکر امامشان حاضر شوند و زنان این شهر عشق و ارادت بی‌مثال خود را نشان دادند.

حجت‌الاسلام محمد نجات محمد از داستان یکی از یاران امام کاظم (ع) گفت که به زیارت خانه خدا رفت و تمام اموالش را دزد برد و جز کارگری کار دیگری را نتوانست انجام دهد و متوجه شد که وکیل امام (ع) کارگر می‌خواهد و رفت مشغول کار شد تا روزی خود امام کاظم(ع) هنگام کار او را دید و شناخت و فرمود شما اینجا چکار می‌کنید این شخص همه ماجرا را تعریف کرد و امام (ع) به او پولی داد که بیشتر از آن بود و به امام (ع) گفت بیشتر از نیاز به من اعطا کردی و امام (ع) فرمود اگر اضافه است صدقه بده و این شخص پول را برداشت و راهی قم شد و دید که مغازه‌اش خالی شده و آن مقدار اضافه برای همین امر است و این خانواده چیزی را به احسان و کرم خود می دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از