حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

ولایت‌پذیری رمز برتری آیت‌الله رئیسی بود

ولایت‌پذیری رمز برتری آیت‌الله رئیسی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ولایت‌پذیری آیت‌الله رئیسی رمز برتری او بود و هضم در ولایت در سراسر وجودش و در عمل سرباز واقعی ولایت بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی در مراسم شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراهش اظهار کرد: شهید رئیسی یکی از چهره‌های خدوم و خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی ایران است برای رفع مشکلات مردم شبانه روزی تلاش کرد و از پای نایستاد تا به درجه رفیع شهادت رسید.

 

وی افزود: یکی از مسائل تبیینی در پیش روی انقلاب معرفی چهره‌های اصیل انقلابی و اسلامی به نسل آینده است که وظیفه نخبگان و دوستداران انقلاب است که از هر فرصتی برای معرفی این افراد بهره ببرند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) ادامه داد: در طول چند دهه از انقلاب که دشمنان هجمه‌های بی‌امانی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی وارد کرده، نوک پیکان این هجمه‌ها روحانیت بوده است.

 

پولادی با بیان اینکه روحانیت علمدار انقلاب است، بیان کرد: این همه هجمه و تبلیغات دشمنان برای این امر است که نسل جدید را از روحانیت دور کنند و اگر بین جامعه و روحانیت فاصله بیندازند، عملا انقلابی باقی نخواهد ماند.

 

وی اظهار کرد: امروز روحانیت وظیفه دارد که فرق بین روحانی تربیت یافته مکتب اسلام را با مکتب غرب به مردم تبیین کند و با آگاهی‌سازی و بصیرت‌افزایی تبلیغات دشمن را خاموش کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، بیان کرد: شخصیت‌های که پرورش‌یافته مکتب اسلام و قرآن نظیر مطهری‌ها، بهشتی‌ها و رجایی‌ها را به‌ویژه به اقشار جوان آشنا کنیم و از این راه تبلیغات مسموم دشمنان را خنثی کنیم.

 

پولادی با بیان اینکه در  هشت سال دفاع مقدس در مقابل قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای ایستادگی و  بر دنیای استکبار پیروز شدیم نتیجه اطاعت از فرامین ولایت فقیه است.

 

 وی شخصیت برجسته شهید رئیسی، رئیس‌جمهور اشاره و گفت: این شهید سعید با تمام وجودش تلاش برای خدمت به مردم، کشور و اسلام کرد و در این راه هر جا نیاز به حضورش بود در میدان عمل بود.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تاکید کرد:  شهید رئیسی خستگی ناپذیر بود و زمانی که برخی افراد همه مشکلات کشور را حل نشدنی و گره به و خارج از کشور می‌زدند با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و منطقه‌ای توانست فصل جدیدی از خدمتگزاری را برای مردم به ارمغان آورد.

 

پولادی ادامه داد: ولایت‌پذیری آیت‌الله رئیسی رمز برتری او بود و هضم در ولایت در سراسر وجودش و در عمل سرباز واقعی ولایت بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از