حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

رفع‌توقيف وسايل‌نقليه به مناسبت 22بهمن

رفع‌توقيف وسايل‌نقليه به مناسبت 22بهمن

فرمانده انتظامي هرمزگان از رفع توقيف وسايل نقليه خودرويي و موتوري در آستانهِ جشنِ انقلاب و مبعث نبي مکرم اسلام(ص) در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از معاونت اجتماعی فراجای هرمزگان؛ علي اکبر جاويدان  در تشريح جزئيات اين خبر بيان کرد: بنا بر تدبير فرمانده کل انتظامي کشور در سالروز مبعث پيامبر رحمت و در آستانه چهل و پنجمين جشن بزرگ انقلاب اسلامي؛ به جهتِ افزايشِ رضايتمندي شهروندان از خادمانشان در مجموعه پليس، وسايل نقليه‌اي که صِرفا در چارچوب مقررات پليس و راهنمايي و رانندگي توقيف و به پارکينگ دلالت داده شده‌اند ، رفع توقيف مي شوند.

وي افزود: مالکان اين گونه وسايل نقليه توقيفي مي‌توانند از تاريخ شنبه ۲۱بهمن ۱۴۰۲با مراجعه به دفاتر پليس + ۱۰ در استان و يا از طريق اپليکيشن پليس من با مراجعه به قسمت پليس راهور و صفحه ترخيص خودرو نسبت به ترخيص وسيله نقليه خود اقدام کنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان اظهار کرد: ترخيص خودروهايِ توقيفي شاملِ کليه تخلفات رانندگي و همچنين موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نيز مي باشد و البته مشمول خودوهايي که داراي شکايت قضائي و پرونده مفتوح در سيستم قضائي هستند، نمي‌شود.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان خاطر نشان کرد: همچنين به جهت تسهيل و مساعدت در فرآيند ترخيص، از طريق ستادِ ترخيصِ پليس راهور استان نسبت به تقسيطِ جرايمِ رانندگي اقدام خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از