حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مسئول هیئت مذهبی حضرت ابوالفضل (ع) روستای کنارترش:

همایش پیاده‌روی اربعین در روستای کنارترش برگزار می‌شود

همایش پیاده‌روی اربعین در روستای کنارترش برگزار می‌شود

مسئول هیئت مذهبی حضرت ابوالفضل (ع) روستای کنارترش گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین در روستای کنارترش شهرستان میناب با حضور خیل عظیمی از دلدادگان حسینی برگزار می‌شود.

حاج سیف‌الله ذاکری، مسئول هیئت مذهبی حضرت ابوالفضل (ع) روستای کنارترش در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی اربعین در روستای کنارترش از حضور عزاداران و هیئت‌های مذهبی از جای‌جای شهرستان میناب در این اجتماع عظیم خبر داد و گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزبان هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی از جای‌جای شهرستان هستیم.
 
ذاکری در ادامه از مسیر حرکت پنج الی هفت‌کیلومتری مسیر این همایش گفت و افزود: شروع حرکت از روستای کنارترش و پایان آن آستانه و حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) بلیلی که بیش از ۱۵ موکب در طول مسیر پیش‌بینی‌شده که به زوار امام حسین (ع) خدمت‌رسانی را انجام می‌دهند.
 
 وی از قدمت بیش از دویست سال این هیئت اشاره کرد و گفت: در روز اربعین با تعذیه خوانی سنتی شروع و در بین مسیر با برنامه‌های متنوع دیگر قبل از اذان ظهر خاتمه پیدا می‌کند.
 
 ذاکری در ادامه ضمن دعوت از همه شیفتگان و دلدادگان حسینی برای حضور در این همایش گفت: پخش زنده سینه‌زنی سنتی در شب اربعین حسینی و همچنین همایش پیاده‌روی از شبکه خلیج‌فارس و شبکه‌های ملی دیگر به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از