حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده سپاه شهرستان رودان:

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت جهاد تبیین است

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت جهاد تبیین است

فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های جوان کشورمان است.

محمد سالاری، فرمانده سپاه شهرستان رودان صبح امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: یک بسیجی همیشه باید روحیه ایثار و جهاد را در وجود خود زنده نگه دارد تا بتواند خالصانه به مردم خدمت کند چرا که بسیج بازوی پرتوان انقلاب و در خدمات‌رسان به مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه رودان به دشمنی‌های دیرینه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه استکبار جهانی در تمام این سال‌ها در فکر ضربه‌زدن به کشور ما بوده است، افزود: بسیج و سپاه بدون داشتن نگاه حزبی در پی تأمین امنیت مردم در سطوح مختلف جامعه است و تنها با ضدانقلاب سر ستیز دارد.

وی ادامه داد: امروزه دشمن در فضای مجازی درصدد اجرای نقشه‌های خصمانه خود است و نیروهای انقلابی باید با حضور مؤثر در این عرصه دشمن را شکست داده و مجبور به عقب‌نشینی کرده است.

سالاری عنوان کرد: مهم‌ترین هدف دشمن نابودی کانون گرم خانواده‌های ایرانی است و با هوشیاری می‌توان با این هدف مقابله کرد.

وی با اشاره به رهنمودها و تلاش‌های رهبری در مورد آگاهاندن جامعه برای مقابله با پروژه نفوذ گفت: در فضای جنگ نرم فرهنگی با غافل کردن مردم از مسائل اصلی آن‌ها را مجبور به پذیرفتن تغییرات موردنظر غربی‌ها می‌کنند و با طرح مشکلات اقتصادی و تورم بالا مردم را وادار می‌کنند و می‌خواهند حواس‌ها را پرت و مردم را ناامید کنند و این همان جنگ نرم است.

فرمانده سپاه ناحیه رودان تصریح کرد: شاخص‌ترین توجه مقام معظم رهبری به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب نهفته است که آن‌ها را مخاطب قرار داده‌اند، در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خطاب به جوانان می‌فرمایند؛ نقش آینده‌ساز شما برای دستیابی به هدف نهایی یعنی تمدن‌سازی، مهم است و این یعنی همان به قله‌های موفقیت نزدیک شده‌ایم.

سالاری افزود: نباید از شبکه‌های اجتماعی و عصر ارتباطات غافل شد؛ اما با آگاهی و بصیرت، بایستی خوب، بد و راست و دروغ را تشخیص داد، باید با داشتن بصیرت و آگاهی کافی و شناخت درست از دشمنان، مقابل این هجمه‌ها ایستادگی نمود.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمن ناتوان از جنگ تن‌به‌تن با کشور ایران است، ولی اینها را در شبکه‌های دروغین ماهواره‌ای و شبکه‌های معاند مجازی حجاب را مورد هدف قرار می‌دهند و افراد باحجاب را تمسخر می‌کنند و بی‌ارزش‌ها را باارزش جلوه می‌دهند و ارزش‌ها را بی‌ارزش، این چهره شوم و پلید و امپراطوری رسانه‌ای دشمنان قسم‌خورده است.

سالاری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی معادلات نظام سلطه را برهم زد و این ملت تاکنون در مقابله با ظلم و جور ایستادگی کرده و خواهند کرد و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های جوان کشورمان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از